Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Sparta

Sparta

• Lid sinds 29 september 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 december 2010
  • 17:07

Sinds de update naar android 2.2 vorige week synchroniseert HTC Sync mijn HTC Legend alleen nog van PC naar Telefoon en niet andersom. Ik gebruikte eerst HTC Sync 2.0.40 en nu heb ik ook de nieuwste versie 3.0.5481 geïnstalleerd, maar dit mocht ook niet baten. Het gaat om agenda en contactpersonen van Outlook 2007 <> Telefoon.

Ik weet dat meer mensen hier last van hebben, maar google heeft mij niet kunnen helpen. Het heeft altijd prima gewerkt totdat ik froyo update installeerde. Hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen.

Bewerkt (15 december 2010 17:07)
Paul0704

Paul0704

• Lid sinds 21 december 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 21 december 2010
  • 04:29

Ja… dat heb ik ook !
Ik sync tussen Outlook2010 en de HTC Legend. Ik gebruik op de Legend Jorte agenda.
Het ging steeds goed, totdat Froyo op de Legend is geinstalleerd.
Maak ik een afspraak in Outlook, dan komt het wel in Jorte. Maak ik een afspraak in Jorte, dan komt het niet in Outlook!
Vreemd… ik heb niets veranderd…

Bewerkt (21 december 2010 04:29)
Paul0704

Paul0704

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 25 december 2010
  • 20:33

Paul0704;71809
Ja… dat heb ik ook !
Ik sync tussen Outlook2010 en de HTC Legend. Ik gebruik op de Legend Jorte agenda.
Het ging steeds goed, totdat Froyo op de Legend is geinstalleerd.
Maak ik een afspraak in Outlook, dan komt het wel in Jorte. Maak ik een afspraak in Jorte, dan komt het niet in Outlook!
Vreemd… ik heb niets veranderd…

Eindelijk, de oplossing gevonden.
In mijn geval hielp het volgende: HTC Sync volledig verwijderen van je PC.
Draai daarna een ‘opruimer’ zoals CCLEANER. Hierdoor worden nog wat laatste restjes van HTC verwijderd. (driver hoeft niet weg).
Daarna HTC opnieuw downloaden en installeren.
Daarna ‘herkent’ HTC sync de ‘oude telefoon’ niet meer en komt met een gevonden toestel. Verander hier de voorgestelde naam. Neem niet de oude naam.
Daarna opnieuw synchroniseren…. alles sync't weer twee kanten op!/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/yikes.png" />

Bewerkt (25 december 2010 20:33)
Paul0704

Paul0704

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 25 december 2010
  • 23:29

Paul0704;73410
Eindelijk, de oplossing gevonden.
In mijn geval hielp het volgende: HTC Sync volledig verwijderen van je PC.
Draai daarna een ‘opruimer’ zoals CCLEANER. Hierdoor worden nog wat laatste restjes van HTC verwijderd. (driver hoeft niet weg).
Daarna HTC opnieuw downloaden en installeren.
Daarna ‘herkent’ HTC sync de ‘oude telefoon’ niet meer en komt met een gevonden toestel. Verander hier de voorgestelde naam. Neem niet de oude naam.
Daarna opnieuw synchroniseren…. alles sync't weer twee kanten op!/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/yikes.png" />

Oeps…. en nu doet ie het WEER NIET!

Bewerkt (25 december 2010 23:29)
Paul0704

Paul0704

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 26 december 2010
  • 16:23

Paul0704;73461
Oeps…. en nu doet ie het WEER NIET!
/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />

Blijkt dat bij bovenstaande ‘oplossing’ het synchroniseren slechts 1x goed gaat.
Je ziet dan het HTC sync programma er lang over doen om de agenda te synchroniseren.
Daarna volgt slechts een korte sync…. en dan werkt het niet meer.
Vreemd… op internet forums lees je meer mensen die last hebben van sync problemen.
Wie heeft dit ook? wie weet een afdoende oplossing?:eek:

Bewerkt (26 december 2010 16:23)
Paul0704

Paul0704

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 28 december 2010
  • 01:58

..zucht… uiteindelijk maar een ‘factory reset’ gedaan.
Nu blijkt de sync weer goed te werken.
(En nu ook meerdere malen achter elkaar):cry:

Bewerkt (28 december 2010 01:58)
Don

Don

• Lid sinds 28 december 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 december 2010
  • 21:32

Omdat ik geen Apps kon downloaden, heb ik recent een ‘factory reset’ op mijn Legend gedaan. Dat gaat nu wel. Geweldig al die mogelijkheden, echter door die reset werkt mijn HTC sync alleen nog maar één kant op. Ik heb de oude sync versie al vervangen door de nieuw. Maar ook dat mag niet baten. Ik kan nu alleen van mijn laptop naar mijn Legend synchroniseren, maar niet meer omgekeerd!! Moet ik nu opnieuw een ‘factory reset’ doen of zijn er nog andere mogelijkheden??

Bewerkt (28 december 2010 21:32)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.