Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

rogier1975

rogier1975

• Lid sinds 19 december 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 19 december 2010
  • 21:18

na de update 2.2 werkt mijn aanraakscherm niet meer.
wie kan mij verder helpen?

Bewerkt (19 december 2010 21:18)
JelleFigeys

JelleFigeys

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 december 2010
  • 06:25

Ik heb ook problemen met mijn legend na update naar android 2.2. De eerste keer dat ik hem na de update wilde gebruiken kreeg ik een error en had ik een zwart scherm. Dan heb ik hem herstart en sindsdien vindt hij vlak na het opstarten mijn sd kaart nog wel, maar ongeveer een minuut later zegt hij dan steeds dat mijn sd kaart onjuist verwijderd is. Ik kan dus nu mijn smartphone alleen nog maar gebruiken voor te bellen, smssen, surfen, en een paar applicaties van de market die weinig doen. Maar muziek downloaden of beluisteren bijvoorbeeld kan ik niet meer. Mijn beltoon is nu dus ook een standaard beltoon…

Bewerkt (20 december 2010 06:25)
Burrn

Burrn

• Lid sinds 20 augustus 2010
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 20 december 2010
  • 20:43

JelleFigeys;71388
Ik heb ook problemen met mijn legend na update naar android 2.2. De eerste keer dat ik hem na de update wilde gebruiken kreeg ik een error en had ik een zwart scherm. Dan heb ik hem herstart en sindsdien vindt hij vlak na het opstarten mijn sd kaart nog wel, maar ongeveer een minuut later zegt hij dan steeds dat mijn sd kaart onjuist verwijderd is. Ik kan dus nu mijn smartphone alleen nog maar gebruiken voor te bellen, smssen, surfen, en een paar applicaties van de market die weinig doen. Maar muziek downloaden of beluisteren bijvoorbeeld kan ik niet meer. Mijn beltoon is nu dus ook een standaard beltoon…
Anders moet je even een apart topic openen, nu kaap je die van rogier.

Bewerkt (20 december 2010 20:43)
Ecclesiastes

Ecclesiastes

• Lid sinds 03 juni 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 20 december 2010
  • 21:48

Het enige dat ik kan bedenken is een hard reset, volg daarvoor even deze stappen:

HTC Legend - Vragen en instellingen - Hoe reset ik de HTC Legend? - PDAshop.nl

Als dit niet werkt, dan kun je het beste terug gaan naar de winkel, of contact opnemen met HTC…

Bewerkt (20 december 2010 21:48)
rogier1975

rogier1975

• Lid sinds 19 december 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 20 december 2010
  • 23:01

Ik ben vanmiddag terug naar de winkel geweest en die hebben de versie 2.1 er opnieuw op gezet.

Bewerkt (20 december 2010 23:01)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.