Omdat ik geen Apps kon downloaden, heb ik recent een ‘factory reset’ op mijn Legend gedaan. Dat gaat nu wel . Geweldig al die mogelijkheden, echter door die reset werkt mijn HTC sync alleen nog maar één kant op. Ik heb de oude sync versie al vervangen door de nieuw. Maar ook dat mag niet baten. Ik kan nu alleen van mijn laptop naar mijn Legend synchroniseren, maar niet meer omgekeerd!! Moet ik nu opnieuw een ‘factory reset’ doen of zijn er nog andere mogelijkheden??
Bewerkt (28 december 2010 22:52)
Omdat ik geen Apps kon downloaden, heb ik recent een 'factory reset' op mijn Legend gedaan. Dat gaat nu wel . Geweldig al die mogelijkheden, echter door die reset werkt mijn HTC sync alleen nog maar één kant op. Ik heb de oude sync versie al vervangen door de nieuw. Maar ook dat mag niet baten. Ik kan nu alleen van mijn laptop naar mijn Legend synchroniseren, maar niet meer omgekeerd!! Moet ik nu opnieuw een 'factory reset' doen of zijn er nog andere mogelijkheden??
Omdat ik geen Apps kon downloaden, heb ik recent een ‘factory reset’ op mijn Legend gedaan. Dat gaat nu wel . Geweldig al die mogelijkheden, echter door die reset werkt mijn HTC sync alleen nog maar één kant op. Ik heb de oude sync versie al vervangen door de nieuw. Maar ook dat mag niet baten. Ik kan nu alleen van mijn laptop naar mijn Legend synchroniseren, maar niet meer omgekeerd!! Moet ik nu opnieuw een ‘factory reset’ doen of zijn er nog andere mogelijkheden??