Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

GoodOldRebel

GoodOldRebel

• Lid sinds 01 januari 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2011
  • 19:11

Ik heb een gebruikte Legend gekocht om mijn Hero te vervangen (kleine beurs vandaar kleine upgrade)
Maar nu wilde ik dit ding Rooten net zoals ik mijn Hero altijd geroot heb gehad probleem is kreng loopt op 2.2 rom en moet nu downgraden.
Ik heb ondertussen alles en overal wat staan dingen geinstaleerd die ik nooit ga gebruiken verder maar mijn Legend draait nog steeds op 2.2.
Dus als er iemand is die in de buurt van Geleen woont (midden limburg) en hij wil me helpen met dit geval te kraken want de hele telefoon zit vol HTC zooi en hier wil ik vanaf ook wil ik weer kunnen overclocken en belangrijkste zelf bepalen welke rom ik deze week erop wil hebben.
Maar ik ga nu weer terug naar mijn oude Hero met Floyo met flykernel 12a mischien dat games en flash hier niet op lopen maar is wel sneller dan de legend stock.

Bewerkt (1 januari 2011 19:11)
paulsmid

paulsmid

• Lid sinds 08 maart 2010
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 2 januari 2011
  • 10:00

GoodOldRebel;75541
Ik heb een gebruikte Legend gekocht om mijn Hero te vervangen (kleine beurs vandaar kleine upgrade)
Maar nu wilde ik dit ding Rooten net zoals ik mijn Hero altijd geroot heb gehad probleem is kreng loopt op 2.2 rom en moet nu downgraden.
Ik heb ondertussen alles en overal wat staan dingen geinstaleerd die ik nooit ga gebruiken verder maar mijn Legend draait nog steeds op 2.2.
Dus als er iemand is die in de buurt van Geleen woont (midden limburg) en hij wil me helpen met dit geval te kraken want de hele telefoon zit vol HTC zooi en hier wil ik vanaf ook wil ik weer kunnen overclocken en belangrijkste zelf bepalen welke rom ik deze week erop wil hebben.
Maar ik ga nu weer terug naar mijn oude Hero met Floyo met flykernel 12a mischien dat games en flash hier niet op lopen maar is wel sneller dan de legend stock.

Hoi, je mag langskomen, of de legend sturen. Ik woon in Houten, en mijn legend draait nu al op gingerbread, CM7, Android 2.3 dus..

grt.Paul

Bewerkt (2 januari 2011 10:00)
GoodOldRebel

GoodOldRebel

• Lid sinds 01 januari 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 2 januari 2011
  • 13:19

Hhhhmm beetje te ver.
De kaart van Nederland: zoek steden, postcodes, netnummers …

Toch bedankt voor je aanbod.
Even een update ik ben tot 4 uur vanacht/vanmorgen bezig geweest nieuwe windows nieuwe kansen.

En ik krijg mijn telefoon zover om te connecten en te reboten maar nu blijf ik steken bij een melding op het einde.
Voor het downgraden moet ik op het einde na crackin.bat een lijn krijgen met deze code crwxrwxrwx maar ik blijf steken bij cr–rw—-
Hier schijnt een oplossing te moeten staan maar of ik snap hem niet of ik doe iets fout Downgrading from Froyo OTA - Android @ MoDaCo

Probleem is opgelost heb iemand gevonden in de buurt (linux programeur beter kan niet) Phone is geroot en draai nu CM 6.1 en loopt nu op 768mhz.

Bewerkt (2 januari 2011 13:19)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.