Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

kris040

kris040

• Lid sinds 14 december 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2011
  • 16:44

Hallo,

Ik heb een nieuwe SD-kaart gekocht van 8gb die ik wil gebruiken in plaats van het standaard 2gb kaartje. Als ik alle gegevens van het 2gb kaartje naar die van 8gb kopieer, werkt het toestel dan nog naar behoren of moet ik dit op een andere manier doen?
En na de update naar 2.2 kan ik geen afbeelding meer als ontgrendelscherm instellen, heb al gelezen dat meerdere dit probleem hebben maar ik heb nog geen oplossing kunnen vinden. Heeft een van jullie misschien een idee?

Alvast bedankt

Bewerkt (4 januari 2011 16:44)
kris040

kris040

• Lid sinds 14 december 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 22:27

Het verwisselen van de sd-kaart is gelukt. Gewoon alle bestanden van de ene naar de andere kaart gekopieerd en het werkt uitstekend. Nu kan ik de telefoon ook meer als mp3-speler gaan gebruiken.

Ik heb echter ook een probleem met de weer-functie die bij de htc klok hoort. Mijn huidige locatie wordt wel weergegeven maar het weer niet. Als ik het weer open en op vernieuwen druk dan wordt het ongeveer 5 seconden zichtbaar en dan is er wederom geen weer te zien. Om het helemaal vreemd te maken, als ik de functie automatisch bijwerken aanvink en terug ga dan veranderd er niets, als ik vervolgens het menu weer open staan de optie automatisch bijwerken weer uitgevinkt. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?

Het ontgrendelscherm probleem heb ik helaas nog niet opgelost.

Bewerkt (5 januari 2011 22:27)
Jellydaddy

Jellydaddy

• Lid sinds 05 januari 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 23:33

Goed om te weten van de sd card. Zit er zelf ook aan te denken een grotere te kopen….

Wat betreft de klok met weer… gebruik je misschien een taskkiller die hem uitschakelt? Kijk anders eens bij instellingen-accounts en synchronisatie. Staat het weer daar bij met een vinkje bij weer synchroniseren?

Het is bekend dat het ontgrendelscherm in 2.2 niet meer is in te stellen met een andere afbeelding. Je zou evt een app kunnen instellen als widgetlocker. Kost 1,51 euro. Kun je ook nog widgets op je lockscreen zetten.

Bewerkt (5 januari 2011 23:33)
Faith73

Faith73

• Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2011
  • 22:27

Hallo, ik heb ook een nieuw sd kaartje gekocht van 16 gb.
Deze heb ik in 2 parties gedeeld. 12 gb fat 32 en 3gb ext3.
Nu start de telefoon gewoon op maar alles wat op de sd kaart herkent ie niet.
Wat doe ik fout?

Alvast bedankt

Bewerkt (18 januari 2011 22:27)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.