Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
menu-instellingen-applicaties-ontwikkeling-usbfoutopsporing aanvinken en hij kan weer uit de prullenbak:-)
thanks, hij is nu wel sneller. Alleen nu elke keer als ik hem aan de pc gooi dan krijg ik de heletijd die android poppetje bovenin.
Is dit echt de enige optie ?
Relentless;77366Is dat zo hinderlijk dan?
thanks, hij is nu wel sneller. Alleen nu elke keer als ik hem aan de pc gooi dan krijg ik de heletijd die android poppetje bovenin.
Relentless;77366
Heb je na de update, een fabrieksinstelling reset uitgevoerd? zo niet ,zeg maar waar je vuilnisbak staat , ik leeg hem dan wel.
Ik heb laatst dus me legend geupdate maar sinds die update is die niet meer vooruit te branden. Hele tijd hangt die vast. Moet echt paar keer per dag task manager gebruiken om alles te killen. Heb maar een klein aantal apps. Voor de update had ik nergens last van.
maja care..
Wat kan ik hier precies aan doen ? Ik heb hem ook al een keer uit woede tegen de tafel gegooit en nu zitten er 2 deuken achter in
Ik hoop dat iemand me kan helpen met het downgraden of iets. Anders ligt die htc zo in de vuilnisbak naast me iPhone 3g..