Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Relentless

Relentless

• Lid sinds 29 september 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 20:14

Ik heb laatst dus me legend geupdate maar sinds die update is die niet meer vooruit te branden. Hele tijd hangt die vast. Moet echt paar keer per dag task manager gebruiken om alles te killen. Heb maar een klein aantal apps. Voor de update had ik nergens last van.

Wat kan ik hier precies aan doen ? Ik heb hem ook al een keer uit woede tegen de tafel gegooit en nu zitten er 2 deuken achter inmaja care..

Ik hoop dat iemand me kan helpen met het downgraden of iets. Anders ligt die htc zo in de vuilnisbak naast me iPhone 3g..

Bewerkt (5 januari 2011 20:14)
Jellydaddy

Jellydaddy

• Lid sinds 05 januari 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 20:21

menu-instellingen-applicaties-ontwikkeling-usbfoutopsporing aanvinken en hij kan weer uit de prullenbak:-)

Bewerkt (5 januari 2011 20:21)
Relentless

Relentless

• Lid sinds 29 september 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2011
  • 01:02

thanks, hij is nu wel sneller. Alleen nu elke keer als ik hem aan de pc gooi dan krijg ik de heletijd die android poppetje bovenin.

Is dit echt de enige optie ?

Bewerkt (6 januari 2011 01:02)
Burrn

Burrn

• Lid sinds 20 augustus 2010
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2011
  • 19:32

Relentless;77366
thanks, hij is nu wel sneller. Alleen nu elke keer als ik hem aan de pc gooi dan krijg ik de heletijd die android poppetje bovenin.

Is dat zo hinderlijk dan?

Bewerkt (6 januari 2011 19:32)
Jellydaddy

Jellydaddy

• Lid sinds 05 januari 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2011
  • 20:00

Relentless;77366

Android poppetje? Lijkt me het icoontje van je taskkiller (die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt in android 2.2 maar dat is weer een andere discussie).

De usb foutopsporing aanzetten is niet de enige optie. Er loopt hier volgens mij nog een discussie waarin gesproken wordt over het aan en uitzetten van je toestel zonder sd en sim… schijnt ook te werken.

Bewerkt (6 januari 2011 20:00)
rephaia

rephaia

• Lid sinds 23 november 2010
  • Berichten 771
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2011
  • 20:15

Heb je na de update, een fabrieksinstelling reset uitgevoerd? zo niet ,zeg maar waar je vuilnisbak staat , ik leeg hem dan wel.

Bewerkt (6 januari 2011 20:15)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.