Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

wiver

wiver

• Lid sinds 12 september 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2011
  • 14:23

Je kunt met de Legend een gesprek weigeren door het toestel gewoon om te draaien.
Heeft iemand een idee of je deze functie ook uit kunt schakelen, want ik heb hierdoor al een aantal gesprekken ongewild geweigerd.

Bewerkt (7 januari 2011 14:23)
albertbolink

albertbolink

• Lid sinds 27 augustus 2010
  • Berichten 181
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2011
  • 15:48

Lijkt mij inderdaad ook niks deze mogelijkheid. Want je legt toch normaal zonder opletten je toestel weg.

Bewerkt (7 januari 2011 15:48)
Burrn

Burrn

• Lid sinds 20 augustus 2010
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2011
  • 20:15

albertbolink;78138
Lijkt mij inderdaad ook niks deze mogelijkheid. Want je legt toch normaal zonder opletten je toestel weg.
Hij doet het toch alleen als je gebeld wordt en je draait hem om, niet als hij al omgekeerd ligt?

Bewerkt (8 januari 2011 20:15)
Juudje39

Juudje39

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2011
  • 00:44

Als het toestel op zijn kop ligt (dus met het beeldscherm naar beneden),gaat hij 1 keer over met geluid.Daarna blijft het bellende toestel gewoon overgaan.Dus zou het toestel gewoon opgenomen kunnen worden.Heb zelf eens geprobeerd of het toestel ophoud,als ik het omdraai,maar enkel het geluid stopt (tenzij je misschien lang genoeg wacht,maar dan gaat ieder gesprek automatisch over naar je voicemail).

Bewerkt (9 januari 2011 00:44)
F-energy

F-energy

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 223
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2011
  • 14:50

Dit is geen officiele functie van de legend, alhoewel ik niet weet hoe het zit met de legend phantom. Hier werd mee geadverteerd voor de DHD en de Desire Z. Bij de Legend werd er geadverteerd met het de functie dat je je telefoon zachter kon laten ringen zodra je hem uit je broek zak haalde.

Bewerkt (9 januari 2011 14:50)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.