Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Is er geen optie hiervoor in:
instellingen>toetsenbord> en dan het standaard keyboard…
Nee, zit bij instellingen, geluid, aanraaktonen
Vanaf mn SGS
probeer het is bij de forum van de galaxy?????
Als ik hier kijk dan werkt dit niet
deze staat al uitgevinkt en hij tikt nog steeds
thanx
Als je het toetsenbord hebt zie je linksonder het ‘Google Voice’/Internationaal Toetsenbord knopje (staat vast Nl in). Als je hier op klikt krijg je een menu waarop je een taal kunt selecteren, daaronder staat instellingen. Klik dit aan en ga naar het menu ‘Tekstinvoer’ en dan zet je daar onder overige instellingen ‘Geluidsfeedback’ uit.
Burrn;111984
Als je het toetsenbord hebt zie je linksonder het ‘Google Voice’/Internationaal Toetsenbord knopje (staat vast Nl in). Als je hier op klikt krijg je een menu waarop je een taal kunt selecteren, daaronder staat instellingen. Klik dit aan en ga naar het menu ‘Tekstinvoer’ en dan zet je daar onder overige instellingen ‘Geluidsfeedback’ uit.
twinkie;170551In dit menuutje waar je een taal kunt kiezen staat onderin bij mij ‘Instellingen’
als hier op druk wissled hij aleen de taal en als ik hem ingedrukt hou dan gaat hij naar voice control.
hoe zet ik het geluid van mijn toetsen bord uit
ik zit nog wel eens in een stilte ruimte en dan is het wel iri als je het geluid van het toetsen bord hebt als je wat aan het typen bent