Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hallo!
Ik heb sinds gisteren ook een Legend, geweldig apparaat.
Je eerste vraag weet ik: ingedrukt houden er naar beneden slepen of: selecteren, menu - verwijderen. De rest zou ik niet weten
sendfromthelegend;15600Peter,sommige apps kun je niet verwijderen omdat die ingebakken zijn in de rom. Alleen apps die je zelf geinstalleerd via de market kan je ook via de market terug verwijderen.
De Legend is binnen en erg mooi.
Maar ook vragen.
-Hoe kan ik een programma verwijderen ?
Via toepassingen beheren krijg ik het niet voor elkaar om b.v. facebook
te verwijderen.
-Waar kan ik het mac adres vinden van de telefoon ?
Hardware info geeft aan “niet beschikbaar”
-Mijn simkaart komt met nummers enzo uit een Nokia E71 maar hoe krijg
ik die info in mijn contacten ?
vreemd Ik kan kan mijn Wi-Fi macadres terug vinden bij Settings > about phone > hardware information.
maar als die niet available is dan weet ik het ff niet.
over de contacten staat ook in de PDF handleiding die als het goed is op je sd kaartje is meegeleverd.
alle programma's > mensen/people > menu > importer/exporteren > van simkaartimporteren > phone > menu > select all > save/opslaan.
verwijderen van de via market toegevoegde apps > alle programma's > settings > applications > manage applications > klik op de app die je wilt verwijderen dan kan je voor uninstall kiezen
eerst je wi-fi aanzetten, en dan met: instellingen/over de telefoon/hardware-informatie/wi-fi MAC adress.
Nu is je MAC adres zichtbaar.
Je haalt nu wel een heel oud topic omhoog ik denk dat die er ondertussen wel uit is.
De Legend is binnen en erg mooi.
Maar ook vragen.
-Hoe kan ik een programma verwijderen ?
Via toepassingen beheren krijg ik het niet voor elkaar om b.v. facebook
te verwijderen.
-Waar kan ik het mac adres vinden van de telefoon ?
Hardware info geeft aan “niet beschikbaar”
-Mijn simkaart komt met nummers enzo uit een Nokia E71 maar hoe krijg
ik die info in mijn contacten ?
Thanx,
Peter