Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hebben de contactpersonen de mogelijkheid om hen te volgen ingesteld en doe je dat ook? Kun je bijvoorbeeld middels de contactenlijst hun locatie bepalen? Of faalt het alleen middels de app's?
Zojuist heb ik een reactie van de HTC Helpdesk gekregen:
“Bedankt voor het contact opnemen met betrekking tot HTC Legend en Navigon en Ndrive als GPS software.
Wij ondersteunen geen van beide software programma’s en kan hierdoor ook geen commentaar geven en of advies op uw vraag.
Het beste wat u kan doen is bellen met bijvoorbeeld Co-Pilot of TomTom om te zien of zij de Legend als fully compatible beschouwen met hun software. Op dit moment ondersteunen wij geen enkel GPS programma voor de Legend. ”
Dat schiet dus niet echt op.
Van TomTom heb ik begrepen dat zij momenteel geen Android ondersteunen en dat ook niet bekend is wanneer ze dat wel gaan doen. Balen……… Co-pilot heb ik maar niet gebeld, omdat ik daar niet echt een betere reactie van verwacht.
Mocht iemand zelf nog iets weten, dan hoor ik dat graag.
87Vortex87;16368
Hebben de contactpersonen de mogelijkheid om hen te volgen ingesteld en doe je dat ook? Kun je bijvoorbeeld middels de contactenlijst hun locatie bepalen? Of faalt het alleen middels de app's?
pvandijk;16370
Bedankt voor je reactie.
Ik weet niet of je dat bedoelt, maar ik kan van mijn contacten wel de locatie bepalen via Googlemaps en de ingebouwde GPS (mist er natuurlijk een adres ingevoerd is). Maar via de apps (Navigon en Ndrive) krijg ik mijn contacten niet eens te zien in de betreffende app. Heel vervelend.
87Vortex87;16372
Als ik het goed begrijp zijn er twee problemen. De eerste is dat je contactpersonen niet automatisch gelokaliseerd worden door de telefoon en de tweede dat de app de contacten niet ziet.
Als je van je bestaande contacten een bestemming hebt gemaakt, waarschijnlijk een bestemming die voortdurend wordt aangepast in je contactenlijst, lijkt het me logisch dat je deze kunt importeren als bestemming in de navigatie.
Oke, dat begreep ik niet. Dan moet je bij je contactpersonen het adres invoeren en opslaan. Als je dat gedaan hebt zal iemand anders je moeten helpen, ik heb geen kaas gegeten van dat navigatieprogramma.
Bij mij werkt het gewoon (Navigon). Ik heb een HTC Magic. Ik krijg alle contacten gewoon te zien, zelfs die zonder adres. Raar, ik heb geen idee waar het mis gaat bij jou. Misschien kun je nog proberen een contact aan te maken in de telefoon, dus niet via Outlook. Dan kun je zien of één van beide programma's dat contact wel vindt.
Groeten…
Kwabbernoot;16392
Misschien kun je nog proberen een contact aan te maken in de telefoon, dus niet via Outlook. Dan kun je zien of één van beide programma's dat contact wel vindt.
Ik heb hem nu één dag.Ik had hem even geïnstalleerd om te kijken of het bij mij wel werkte. Op zich ziet het er wel goed uit ik vind alleen dat er erg weinig instelmogelijkheden zijn. Ik heb het over Navigon dus, die andere heb ik (nog) niet geprobeerd.
Groeten…
Hallo allemaal,
Sinds vrijdag de trotse bezitter van een HTC Legend. Fantastisch toestel, maar……
Ik heb problemen om mijn contactpersonen naar voren te halen bij 2 verschillende navigatiesystemen. Ik heb Navigon en Ndrive geprobeerd. Maar bij beide programma's krijg ik geen contactpersonen te zien en kan ik er dus ook niet heen navigeren. Dit betekent dat ik het adres waar ik heen wil handmatig in moet stellen. Daar zit ik niet echt op te wachten, vooral niet om beide programma's wel de functionaliteit hebben om te navigeren naar je contactpersonen. Alleen om de een of andere reden krijg ik ze niet zichtbaar.
Ik heb al geprobeerd om de programma's opnieuw te installeren, maar dat maakt geen verschil.
Bellen met de helpdesk schiet ook niet op.
Heeft iemand hier ervaring in? Waar kan het aan liggen?
Overigens heb ik mijn contactpersonen in mijn telefoon gehezen, door hem simpelweg te syncen met mijn laptop, waar de contactpersonen in mijn adresboek van Outlook Express stonden.
Ik hoor heel graag.
Thnx en vr groet,
Patrick