Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

HTC Legend en het navigeren naar contactpersonen via Navigon of Ndrive (19)

joep

joep

• Lid sinds 02 april 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 2 april 2010
  • 21:43

Ik heb een vraag. Ik heb het bovenstaande gelezen en ik heb ook een htc legend en wil hier navigon opzetten.
Heb het apk file op geheugenkaartje gezet m.b.v. cardreader en wil het nu installeren maar weet niet hoe. (navigon 2.5.1)
B.v.d

Bewerkt (22 april 2013 12:20)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 3 april 2010
  • 10:53

@pvandijk: als je de contacten in gaat krijg je idd alleen het zoekveld te zien. Zodra je daarin begint te typen zoekt Navigon in je contacten naar mogelijke matches.

Ik heb 'm nu een paar dagen geinstalleerd staan en vind het een beetje een “mixed bag”. De aanwijzingen zijn vaak wat aan de late kant en niet altijd even super. Ik gebruik de Engelstalige voice en die begint veel aanwijzingen met “please, …” en dat begint op den duur behoorlijk te irriteren. Ik wil graag een andere stem gebruiken, maar dat lijkt niet zo maar te kunnen.

Het kaartenmateriaal is ronduit ruk in vergelijking met TomTom. Ergens wel vreemd want voor zover ik weet gebruikt navigon kaarten van TeleAtlas en dat is TomTom tegenwoordig.

@joep: die apk kan je alleen installeren via een file-browser als Astro, ES File Explorer of een dergelijke app. Je kunt beter de navigon gewoon vanuit de market installeren. Tip: download bij navigon “Navigon Fresh”, daarmee kun je de kaarten via je computer ophalen en installeren. Op mijn hero heb ik het eerst gewoon via wifi geprobeerd maar da's een drama. Erg traag (reken op een uur of 2 minimaal) en de download werd op een gegeven moment afgebroken. Via de PC was het een kwestie van een paar minuutjes.

Bewerkt (22 april 2013 12:20)
stigt

stigt

• Lid sinds 26 mei 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2010
  • 00:13

Ik heb dus hetzelfde probleem als de OP, geen enkel contact verschijnt in de nieuw aangeschafte (dus géén trial versie) navigon software voor mijn HTC Desire.
Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem?

Bewerkt (22 april 2013 12:24)
ejfrolich

ejfrolich

• Lid sinds 10 juni 2009
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2010
  • 22:51

Ik gebruik Sygic en heb het zelfde probleem. De software leverancier is erg vaag en zegt dat het mogelijk in een volgende versie wordt opgelost. Blijkbaar dus een probleem tussen Google en software van anderen…

Bewerkt (22 april 2013 12:14)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 28 mei 2010
  • 12:04

stigt;21753
Ik heb dus hetzelfde probleem als de OP, geen enkel contact verschijnt in de nieuw aangeschafte (dus géén trial versie) navigon software voor mijn HTC Desire.
Heb je je contacten op SIMkaart of telefoon staan of zijn het google contacts? De laatste optie werkt wel namelijk.

Bewerkt (22 april 2013 12:14)
twinkie

twinkie

• Lid sinds 07 april 2010
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2010
  • 19:09

ik gebruik gewoon google maps (brut)
hier kan je van uit contacten naar (brut)
dan doet hij de rest zelf

Bewerkt (22 april 2013 12:24)
quidje

quidje

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 11 juni 2010
  • 22:29

Heb hier zelfde probleem, het lijkt bij mij of de contacts leeg zijn maar je kan naar beneden scrollen en dan komen ze wel in beeld?! Met zoeken kan ik ze ook vinden. Het betreft in mijn geval allemaal contacts uit sync met outlook (2010). Echter op contacten waarvan ik weet dat ze een adres hebben geeft Navigon de melding dat er geen adres beschikbaar is?! Nog niet geprobeerd via de foon (Desire) een contact toe te voegen en te kijken of dat wel werkt. Ga ik zo even proberen.

Bewerkt (22 april 2013 12:25)
quidje

quidje

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 11 juni 2010
  • 22:37

quidje;23599
Heb hier zelfde probleem, het lijkt bij mij of de contacts leeg zijn maar je kan naar beneden scrollen en dan komen ze wel in beeld?! Met zoeken kan ik ze ook vinden. Het betreft in mijn geval allemaal contacts uit sync met outlook (2010). Echter op contacten waarvan ik weet dat ze een adres hebben geeft Navigon de melding dat er geen adres beschikbaar is?! Nog niet geprobeerd via de foon (Desire) een contact toe te voegen en te kijken of dat wel werkt. Ga ik zo even proberen.
Okay, als ik een Google type contact toevoeg vanaf mijn foon begrijpt hij het adres inderdaad wel. Vraag is dus waarom outlook contacts hun adres niet begrepen wordt?! Iemand een idee?
Outlook contacts syncen naar mijn Google account zou kunnen werken (eerst ontdubbelen op foon lijkt me dan handig). Vraag is dan of foto's en alle gekoppelde info ook overkomen. Hier heb ik (nog) geen ervaring mee.

quidje

quidje

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 13 juni 2010
  • 14:06

quidje;23600
Okay, als ik een Google type contact toevoeg vanaf mijn foon begrijpt hij het adres inderdaad wel. Vraag is dus waarom outlook contacts hun adres niet begrepen wordt?! Iemand een idee?
Outlook contacts syncen naar mijn Google account zou kunnen werken (eerst ontdubbelen op foon lijkt me dan handig). Vraag is dan of foto's en alle gekoppelde info ook overkomen. Hier heb ik (nog) geen ervaring mee.

Zie post hier syncen is oplossing.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.