Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Fitskie90

Fitskie90

• Lid sinds 21 juni 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2010
  • 11:49

Hallo,

Ik heb sinds een aantal dagen een HTC legend. Super fijne telefoon alleen:

1. Is het mogelijk om mijn inbox te beveiligen met een code (of het blokkeringspatroon alleen op de sms inbox toe te passen)
2. Is het mogelijk om in mijn menu een map te maken en daarin bijv. alle spelletjes te plaatsen?
3.Wanneer mijn batterij bijna leeg is krijg ik een melding hiervan en kan ik op batterij gegevens ofzo klikken en zien hoe mijn batterij word besteed, hoe kan ik zulke dingen terug vinden?
4. Is er een totale berichten teller en oproepenteller etc.?

Bewerkt (22 april 2013 12:26)
jacobras

jacobras

• Lid sinds 21 juni 2010
  • Berichten 316
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2010
  • 16:00

Fitskie90;24802
Hallo,

Ik heb sinds een aantal dagen een HTC legend. Super fijne telefoon alleen:

1. Is het mogelijk om mijn inbox te beveiligen met een code (of het blokkeringspatroon alleen op de sms inbox toe te passen)
Geen idee.

Fitskie90;24802
2. Is het mogelijk om in mijn menu een map te maken en daarin bijv. alle spelletjes te plaatsen?
Zekers/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />. Op een lege plek op je beginscherm 2 seconden je vinger houden, en dan kiezen voor “Map”.

Fitskie90;24802
3.Wanneer mijn batterij bijna leeg is krijg ik een melding hiervan en kan ik op batterij gegevens ofzo klikken en zien hoe mijn batterij word besteed, hoe kan ik zulke dingen terug vinden?
Op beginscherm MENU - Instellingen (of in je applicaties menu - Instellingen), dan “Over de telefoon” - “Accu” - “Accugebruik”.

Fitskie90;24802
4. Is er een totale berichten teller en oproepenteller etc.?
Standaard volgens mij niet. Ik gebruik Call Meter NG (te vinden in de Market), erg handig! Je kan aangeven hoeveel je maandelijks mag verbruiken, hoeveel een smsje aan belminuten kost. Daarnaast kun je uiteraard terugzien hoeveel je al hebt verbruikt aan belminuten, sms'jes en dataverkeer.

*Anne

*Anne

• Lid sinds 17 mei 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2010
  • 20:33

en met die map,
kan je die ook een naam geven ipv ‘map’?

twinkie

twinkie

• Lid sinds 07 april 2010
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2010
  • 22:57

als je hand cent gebruikt kan je patern lock instellen voor je sms dienst maar die gaat direct naar je inbox toe

dus is dat wel nodig voor jouw vraag

jacobras

jacobras

• Lid sinds 21 juni 2010
  • Berichten 316
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2010
  • 23:43

*Anne;24883
en met die map,
kan je die ook een naam geven ipv ‘map’?
Heb het even geprobeerd, dat kan. Als je de map hebt aangemaakt heet hij standaard inderdaad “Map”. Klik er één keer op, zodat de map geopend wordt. Nu zie je een venstertje met in de titelbalk “Map”. Klik en hou de titelbalk ingedrukt. Nu verschijnt er een venstertje waarin je de mapnaam kan wijzigen.

Beetje omslachtig, maar het werkt/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />.

Fitskie90

Fitskie90

• Lid sinds 21 juni 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2010
  • 16:10

Bedankt voor alle reacties.

Het aanmaken van een map in mijn “bureaublad” had ik al gevonden, alleen zou ik graag mijn menu graag willen opdelen in mappen zodat ik het overzichtelijker maak ( Mischien moet ik nog wennen aan Android had hiervoor Nokia met Symbian)

Wat ik dus graag zou willen:

Menu-> submappen -> applicaties

@twinkie

Is het ook mogelijk om Handcent te installeren en mn inbox te beveiligen maar niet te smsen met handcent?

Ben niet erg ondersteboven van dit programma namelijk.

twinkie

twinkie

• Lid sinds 07 april 2010
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2010
  • 17:56

fitskie90

nee dat is niet mogelijk wat je namelijk doet is handcent beveiligen
maar handcent kan je zo instellen als de standaard bercigten programma

Bewerkt (22 april 2013 12:27)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.