Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
als je het niet erg vind om een iets groter scherm/telefoon te hebben neem dan een desirehelemaal als je er een 2 jarig abbotje bij neemt!
desire heeft betere specs en meer ondersteuning door ontwikkelaars voor rooten enzo verder weinig verschil
Zelf had ik ook mijn twijfels tussen de Legend en de Desire en uiteindelijk gekozen voor de Legend.
Omdat het formaat me meer aansprak en de “looks”.
Nadelen van de Legend? Ik kan het niet vergelijken met de Desire, aangezien ik deze nooit heb gehad.
Ga je voor snelheid–> Desire
Ga je voor lekker groot scherm–> Desire
Maar
Ga je voor look en compactheid–> Legend.
Kom van de iPhone af en de Legend is verrassend snel.
ik had ook veel twijfeld tussen deze 2 maar ben voor de desire gegaan voor de grote scherm
na deel legend is het scherpe randje bij je oor als je aan het bellen bent voor de rest zeg ik prima toestel
Bij mij is er maar één slecht puntje aan de Legend
namelijk de batterijduur. Mijn mobiel internet staat heel de dag aan, mijn bluetooth als ik in de auto zit.
Het toestel en android is zo boeiend dat ik dan ook tussendoor nog wat in de market rondneus en was app's uitprobeer.
Maar een halve dag en de batterij moet dringend geladen worden,…
Ik heb ondertussen ook een autolader zodat ik hem onderweg kan laden, het toestel wordt hierdoor wel ontzettend heet en hoewel op de site van coolblue te lezen staat dat dit geen kwaad kan,… heb ik het er toch niet mee.
Heb een desire besteld….
Dus ik ben eruit…
Het is natuurlijk ook smaak gebonden. De legend volstaat (IMO) prima op het gebied van snelheid. Als de desire er voor jouw goed genoeg uitziet, en je hebt er wat meer voor over, dan heb je een hele snelle en goede telefoon.
Ik denk sowieso niet dat je van een van beiden snel spijt gaat hebben. (Beetje laat, ik weet het
).
HE Hallo,
Kben nog aan het tobben tussen de Legend of de Desire.
Vandaar dat ik de tegenvallers van beide wel zou willen weten voor ik een keuze maak.
Ben benieuwd!!!!:eek: