Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Klopt, veroorzaakt door de update, en erg irritant. Je moet nu echt eerst door een hele lijst scrollen voordat je het laatste sms'je kan lezen, hoop dat het snel gefixed wordt. Op GoT wordt als enige oplossing aangedragen om Handcent te gebruiken. Maar natuurlijk zien we liever dat HTC snel met een nieuwe update komt.
Ik neem aan dat HTC op de hoogte is van het probleem, dus lijkt me een kwestie van afwachten…
inderdaad, ik gebruik handcent en heb geen probleem!
Heb hier idd hetzelfde probleem,plus dat ik mijn alarm niet meer kan uitzetten, kan je de update weer verwijderen ? ben namelijk best een beetje pissed off
Toen ik mijn legend kreeg, voelde ik me meester. Nu met al die updates die wel en niet krijgen staan we weer achteraan.
Ik hoop dat 't niet echt lang zal duren voor wij froyo krijgen
Nou kwam er laatst een update voor de Legend binnen… Natuurlijk geïnstalleerd…
Maar als ik nou een SMS bericht open, als dat nou een bestaande of een nieuwe is, staat het scherm helemaal boven in het gesprek met die persoon. Om het nieuwste bericht te lezen moet ik dus helemaal naar beneden scrollen…:eek:
Iemand anders hier ook last van? Of beter nog… een oplossing hiervoor?
UPDATE: oh :$ ik lees eerst deze treath wel ff
http://www.androidworld.nl/forum/htc-legend/5829-laatste-update-problemen-sms-screen.html
oeps…
Iemand al een oplossing voor dit probleem, behalve Handcent installeren?
Je kan ook terug naar je vorige firmware. Anders kan je Handcent gebruiken.
Handcent dat is toch met die belachelijke tekstbalonnetjes ??
Hoi Allemaal!
Ik heb gister de laatste update op mijn legend geinstalleerd, alleen nu is mijn sms screen een beetje verpest.
Normaal zet ie de ‘conversatie’ netjes onder elkaar, en laat ie de laatste (de onderste dus) in beeld zien. Als je een nieuwe wilt typen, blijf je de laatste boven je tekstscherm zien.
Sinds de update doet hij dit niet meer. Hij staat standaard op het bovenste bericht. Ook als ik ga typen, zie ik niet het laatste bericht.
In de instellingen en opties kan ik niets vinden hoe ik dit kan aanpassen. Ik heb ook al geprobeerd alle smsjes te verwijderen en de telefoon opnieuw op te laten starten.
Niets schijnt te helpen. Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
Ik sms vrij veel en om iedere keer 100 smsjes naar beneden te moeten scrollen voor mijn nieuwste….:eek: