Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Juzels

Juzels

• Lid sinds 07 juli 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 23:55

Dag mensen

Een maandje geleden heb ik op dit forum aangegeven dat ik een Android toetsel wou kopen en heb de Wildfire in bezit. Toch wil ik nog net iets meer/beter maar de afmetingen mogen niet té groot worden (lees: desire).

Hierbij kom ik uit bij de Legend.

Even wat vraagjes opsommen:

- belangrijkste voor mij: die 4 hardware knopjes. Zijn ze werkelijk zo cheap? (YouTube - HTC Legend Review - Rocking Legend)

- Ik lees regelmatig wat klachten over het opwarmen van het toestel. Iemand hieromtrent problemen ondervonden?

- hoe zit het nu met de batterijduur door de laatste update?

Positieve ervaring zijn natuurlijk niet uit den boze.

Groeten.

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
jacobras

jacobras

• Lid sinds 21 juni 2010
  • Berichten 316
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2010
  • 00:13

- belangrijkste voor mij: die 4 hardware knopjes. Zijn ze werkelijk zo cheap? (YouTube - HTC Legend Review - Rocking Legend)
Ik vind ze persoonlijk zeker niet goedkoop aanvoelen. Je hoort ze wel klikken als je ze indrukt, maar ik vind het niet storend.

- Ik lees regelmatig wat klachten over het opwarmen van het toestel. Iemand hieromtrent problemen ondervonden?
Bij intensief gebruik kan het toestel opwarmen, en door het unibody ontwerp kan de telefoon de warmte wat minder goed kwijt. Ik heb er zelf maar één keer een probleem mee gehad. De camera was toen tijdens het filmen vastgelopen (geen idee waarom, nooit weer gebeurd), en toen ongemerkt op de achtergrond blijven draaien. Toen ik een tijdje later mijn telefoon uit mijn broekzak haalde was deze echt heet. Maar verder voelt hij soms wat warm aan, maar niet zo dat je je hand brand/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />.

- hoe zit het nu met de batterijduur door de laatste update?
Zou ik je niet kunnen vertellen. Let sowieso niet zo erg op de batterijduur, mede omdat ik het toestel de ene dag veel vaker gebruik dan de andere. Daarnaast is de laatste update pas enkele dagen uit.

Positieve ervaring zeker aanwezig. De Legend is voor mij echt een toptelefoon. HTC verbeterd met de Sense interface de Android-ervaring flink. De belangrijkste reden voor mij om een Legend te halen was (en is) het mooie ontwerp, de Sense interface, en het redelijk grote scherm (niet te klein, en niet zo groot als de Desire).

En om maar even flauw en irritant te zijn:

/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2010
  • 00:24

Het scherm van de Legend is tov van de wildfire niet eens groter, maar het is zo veel scherper.
Ik heb zelf een Desire, maar een tijdje geleden voor mijn vader een legend gekocht en ik zou zo willen ruilen ondanks de desire op papier de betere specs op zak heeft. Bij normaal gebruik merk je echt geen verschil in snelheid met de desire. en die knopjes…. ja die hebben nu eenmaal een drukpunt in het midden dus als je ze aan de zijkant indrukt maken ze geen contact, maar zo kan je op elke slak wel zout gaan leggen. De toetsjes op mijn Nokia 6300 waren ook zo en daar hoorde je nooit iemand over zeuren.
Ik kan de Legend dan ook van harte aanbevelen.

Htcboy

Htcboy

• Lid sinds 27 januari 2010
  • Berichten 125
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2010
  • 10:46

Ik ben zelf eigenaar van een HTC Legend en had voordien een Hero en moet zeggen heb mij de aankoop van de Legend nog geen moment beklaagd :-)

HansvdT

HansvdT

• Lid sinds 16 maart 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2010
  • 12:48

Ik heb ook een Legend en ben er zeer tevreden over.
Jammergenoeg gaat de batterij wel snel leeg bij intensief gebruik van internet/apps die internet gebruiken.
Ik doe meestal een dag met een batterij als ik veel twitter/surf/mail enz.
Als ik dit niet doe dan doe ik meestal een 3 a 4 dagen met een batterij ( alleen bellen modus zeg maar).

Voor de rest nog geen moment spijt gehad.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.