Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

PieterF

PieterF

  • Lid sinds 02 augustus 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 2 augustus 2010
  • 10:44

Ik heb een vraag over mijn HTC Legend, na de laatste update krijg ik bij het aanzetten van mijn telefoon steeds de melding dat mijn sim kaart is veranderd. Geef daarna op dat het KPN moet zijn maar de melding komt steeds terug. Wie kan mij helpen.?
Groeten Pieter

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
Junkz

Junkz

  • Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • #2
  • 2 augustus 2010
  • 18:45

Misschien dat je bij kpn de exacte gegevens moet navragen. Of vraagt hij alleen maar om provider?

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
PieterF

PieterF

  • Lid sinds 02 augustus 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #3
  • 3 augustus 2010
  • 10:15

De echte melding is Sim-kaart gewijzigd. Tik om de instellingen te veranderen. als ik dit doe kom ik in een scherm Kies de carrier. en kies KPN
Maar de melding blijft terug komen.

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
Cretandus

Cretandus

  • Lid sinds 24 maart 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #4
  • 7 augustus 2010
  • 11:28

Ik heb hetzelfde probleem. Niet écht vervelend, maar geen idee hoe het komt. Iemand een suggestie?

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
frank1964

frank1964

  • Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • #5
  • 7 augustus 2010
  • 11:36

Misschien dat KPN niet toestaat dat je telefoon gegevens op je SIM kaart veranderd? Ik kan dat tijdens de installatie en update van de Legend van mijn vader ook. Die heeft een abonnement bij telfort, maar na die ene keer instellen kwam de melding niet meer terug.

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
Ferron

Ferron

  • Lid sinds 03 augustus 2010
  • Berichten 153
  • Reputatie 0
  • #6
  • 7 augustus 2010
  • 21:05

Heb zelf ook KPN en bij mij geeft die niet zo'n melding.

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
PieterF

PieterF

  • Lid sinds 02 augustus 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #7
  • 8 augustus 2010
  • 11:37

Ik heb de hele telefoon doorlopen wat betrefd de instellingen alles staat op KPN zal eens met KPN contact opnemen. Het is inderdaat niet vervelend maar toch.
Misschien bij de volgende update is dit verholpen we wachte af.

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
Dorien

Dorien

  • Lid sinds 11 augustus 2010
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • #8
  • 11 augustus 2010
  • 00:12

Dit zelfde heb ik ook. Sinds een week in bezit van een HTC Tattoo met het netwerk HI.
Geen idee wat de reden is, lijkt me niet iets zorgelijks.

Bewerkt (22 april 2013 12:32)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.