Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Jeffrey_Evertse

Jeffrey_Evertse

• Lid sinds 06 augustus 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 19:11

Hee hallo mensen,

Ik heb sinds 3 weken mijn HTC Legend en ben er echt super blij mee. Alleen heb ik één vraagje, waar ik zelf niet helemaal uitkom:eek:

Is het mogelijk om dingen die je op je mobiel download/opslaat (zoals bijv Apps, afbeeldingen/video's van internet) direct naar je SD-kaart de downloaden? Want zover ik weet neemt Android het meteen van je over als je iets opslaat en zet het dan automatisch op het geheugen van het toestel zelf. Nu heb ik nog maar zo'n 15mb vrij op het geheugen van mijn toestel, terwijl ik nog 5,66 GB op me SD-kaart vrij heb (die er uiteraard gewoon standaard in zit:p), ik heb liever dat hij dat soort dingen direct op me geheugenkaart zet. Of misschien een (makkelijke) manier om het later alsnog naar je SD-kaart te verplaatsen?

Zou iemand mij hier mee kunnen helpen?

Alvast bedankt voor de moeite;D

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
pietjep

pietjep

• Lid sinds 09 mei 2009
  • Berichten 246
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 19:17

Hoi,

Om je Apps op sd op te slaan heb je apps2sd nodig. Hiervoor moet je legend geroot zijn (superuser permissies). Zoek even op Google ‘Xda developers forum’. Op dit forum kun je uit een lijst van toestellen je legend selecteren, in dit subfora staan een aantal handleidingen om je legend te rooten (incl apps2sd) en eventueel ook froyo te installeren.

Junkz

Junkz

• Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2010
  • 21:43

Of even wachten op bevroren yoghurt.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.