Friendstream werkt bij mij niet meer (goed). Enkele punten die niet meer werken;
- Sync van Twitter updates werkt niet meer - De verjaardagen van nieuwe Facebook-contacten worden niet toegevoegd aan de agenda (oudere contacten staan wel gewoon in mijn Facebook agenda)
Naast bovenstaande ondervind ik het volgende:
- Ik kan geen Google account meer toevoegen, naast de 2 huidige…. (hij blijft een melding geven dat de verbinding niet OK is, of ik het nu met Wifi of 3g/H doe…)
Heeft iemand een idee? Het probleem met die extra Google account zou op te lossen zijn door een hard-reset. Maar wat raak ik daardoor allemaal kwijt?
Thanks!
Bewerkt (22 april 2013 12:36)
Friendstream werkt bij mij niet meer (goed). Enkele punten die niet meer werken; - Sync van Twitter updates werkt niet meer - De verjaardagen van nieuwe Facebook-contacten worden niet toegevoegd aan de agenda (oudere contacten staan wel gewoon in mijn Facebook agenda) Naast bovenstaande ondervind ik het volgende: - Ik kan geen Google account meer toevoegen, naast de 2 huidige.... (hij blijft een melding geven dat de verbinding niet OK is, of ik het nu met Wifi of 3g/H doe...) Heeft iemand een idee? Het probleem met die extra Google account zou op te lossen zijn door een hard-reset. Maar wat raak ik daardoor allemaal kwijt? Thanks!
Friendstream werkt bij mij niet meer (goed). Enkele punten die niet meer werken;
- Sync van Twitter updates werkt niet meer
- De verjaardagen van nieuwe Facebook-contacten worden niet toegevoegd aan de agenda (oudere contacten staan wel gewoon in mijn Facebook agenda)
Naast bovenstaande ondervind ik het volgende:
- Ik kan geen Google account meer toevoegen, naast de 2 huidige…. (hij blijft een melding geven dat de verbinding niet OK is, of ik het nu met Wifi of 3g/H doe…)
Heeft iemand een idee? Het probleem met die extra Google account zou op te lossen zijn door een hard-reset. Maar wat raak ik daardoor allemaal kwijt?
Thanks!