Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 1 november 2010
  • 21:12

PapppaYo;53542
Ziet er mooi uit! Ik lees nergens dat deze met 2.2 geleverd wordt..

Inderdaad, ik lees het nu ook…. pda shop heeft zijn tekst aangepast, toen ie net uit was stond er echt 2.2

Bewerkt (1 november 2010 21:12)
PapppaYo

PapppaYo

• Lid sinds 27 oktober 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 2 november 2010
  • 00:10

Check

Bewerkt (2 november 2010 00:10)
monstuur

monstuur

• Lid sinds 07 augustus 2010
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 3 november 2010
  • 21:52

@ papppa check wat?

Enne, ik vind die Black eigenlijk niet zo mooi als de originele Legend.. Het verliest z'n shinende body!
Maar als de update naar 2.2 eindelijk komt, word dan je telefoon geresset zoals bij een factory reset? of behoud je al je apps, contacten, smsjes en instellingen? Wil die namelijk niet verliezen want dat zou veel tijd en moeite kosten om het weer terug te krijgen.. eigenlijk vind ik 2.1 wel oke alleen zou ik een andere dock willen (dat balkje op je homescreen met menuknop, telefoon en het plusje) en natuurlijk is ook de snelheid van 2.2 aantrekkelijker..

Bewerkt (3 november 2010 21:52)
Junkz

Junkz

• Lid sinds 27 maart 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 4 november 2010
  • 19:47

Geen reset, maar denk niet dat wij nog mogen gaan genieten van 2.2..

Bewerkt (4 november 2010 19:47)
F-energy

F-energy

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 223
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 00:17

als mark moons zegt dat hij ons (legend gebruikers) niet vergeten is en nog bezig is met de 2.2 update.
Dan gaat ie er gewoon komen!

Bewerkt (5 november 2010 00:17)
HenkD

HenkD

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 november 2010
  • 16:05

Om de verwarring groter te maken….

Wordt nu op ebay in Duitsland verkocht Legend Black met Android 2.1/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />.

HTC LEGEND PHANTOM BLACK
NEU - OVP - OHNE VERTRAG - OHNE BRANDING - OHNE LOGO
OHNE SIMLOCK
NAGELNEU - UNBENUTZT
JETZT MIT GRATIS KFZ-LADEKABEL
24 Monate Garantie
HTC LEGEND, Sein elegantes, aus einem Guss geformtes Gehäuse aus gebürstetem Black Aluminium liegt großartig in der Hand und wird in Kombination mit dem brillanten AMOLED-Display viele bewundernde Blicke auf sich ziehen. Ebenso beeindruckend wie das Design des HTC Legend sind seine vielfältigen Kommunikationsmöglichkeiten für Soziale Netzwerke und Kontaktgruppen sowie seine einzigartige Personalisierbarkeit.
Genießen Sie Musikvideos, Filme und Streams, wie Sie es sich auf einem nie Mobilgerät erträumt Hatten.
Das Surfen im Internet wird zu einer berauschenden Erfahrung … als Hatten Sie ihren Laptop dabei. Und das alles auf einem hochauflösenden 3,2"-display-, das sich mit der nahtlos HTC Sense berührungsempfindlichen Oberfläche verenigt.
Dank der blitzschnellen 3.5G-technologie erreicht Ihre Internetverbindung Echte Breitbandgeschwindigkeit. In HSDPA-Netzen Liefert das HTC LEGEND Downloadgeschwindigkeit eine von bis zu 7,2 Mbit / s - Sie können DUS Arbeiten und ohne Einschränkungen spielen.
Die Routenführung bringt Sie sicher ans Ziel, Satellitenkarten Weisen Ihnen den Weg und mit Google Maps wissen Sie jederzeit, wo Sie sind gerade. Auf dem Display Breiten sind die Karten und jetzt NOCH großer Scharfer. Die Anzeigesteuerung bietet eine und eine Zoomfunktion Detailansicht. DUS Navigatie wird neu Völlig definiert.
Hauptmerkmale:
8.1 cm AMOLED-Display, kapazitiver Touchscreen mit Pinch to-Zoom Unterstutzung
Betriebssystem ANDROID 2.1 mit HTC Sence
Prozessor 600 MHz
5,0-megapixel-Kamera Autofokus mit Blitzlicht - Geotagging
GPS-Empfänger für Mobiele navigatie integriert
Bluetooth 2.1, WiFi 802.11 b / g
HSPA / HSUPA
G-Sensor

Bewerkt (6 november 2010 16:05)
F-energy

F-energy

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 223
  • Reputatie 0
  • 6 november 2010
  • 17:49

Daar werd boven jouw post in deze topic al over gesproken!
Namelijk ook in de PDA shop in NL stond deze eerst met 2.2 maar is dit later gewijzigd naar 2.1

Bewerkt (6 november 2010 17:49)
PapppaYo

PapppaYo

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 6 november 2010
  • 23:35

@monstuur check in de vorm van ok

Bewerkt (6 november 2010 23:35)
Elwood

Elwood

• Lid sinds 08 november 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 november 2010
  • 08:03

Persoonlijk vind ik de zwarte mooier omdat het 1 geheel is. Die rubber stukken verpesten het voor mij en bij de zwarte legend vallen ze niet op. Mijn zwarte legend draait trouwens gewoon op 2.1. was eerst wel sprake van froyo op de zwarte maar niet dus.

Bewerkt (8 november 2010 08:03)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.