Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Drikus

Drikus

• Lid sinds 28 juli 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 november 2010
  • 21:11

Hallo,

Het is een bekend probleem. Sinds de update heeft iedere HTC Legend eigenaar ermee te maken: de foutmelding “Sim-kaart is gewijzigd” na het opstarten van het toestel. Ik heb dat probleem ook sinds de update naar 2.1.1. Maar sinds een paar dagen krijg ik de melding steeds frequenter. Het begon met elke paar uur maar nu is het al elke paar minuten! Op het moment dat de sim-kaart wordt gewijzigd (denk ik…) wordt de verbinding verbroken als ik aan het bellen ben en als ik een sms zit te typen verdwijnt de tekst en kom ik in het hoofdscherm van mijn telefoon terecht.

Ik heb het toestel al een paar keer opnieuw opgestart. Sim-kaart eruit en er weer in, diverse apps verwijderd die er mogelijk mee te maken zouden kunnen hebben maar niets werkt! De melding blijft komen en steeds vaker!

Weet iemand wat hier aan de hand is? Heeft iemand anders dit ook??

Bewerkt (14 november 2010 21:11)
mvdkolk

mvdkolk

• Lid sinds 11 april 2010
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 25 november 2010
  • 17:47

ik heb dit ook.
echter alleen als ik mijn telefoon aanzet.
ik heb een aantal keren gemailt met htc en die zeggen dat je hem op moet laten sturen.
ik vind het voor mij niet waart om hem op te laten sturen omdat het bij mij niet heel lastig is, en dat het maar 1 keer per dag voorkomt (alleen met aanzetten smorgens).
ik kreeg wel door dat het met een update over zou moetren zijn, dus voor de sinterklaas volgens htc

Bewerkt (25 november 2010 17:47)
Francky

Francky

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 28 november 2010
  • 06:32

De mijne is net binnengeweest voor een probleem met het scherm,…
ik had ook dit probleem (als je het zo kan noemen) met de simkaart. Telkens als ik hem opzet: “simkaart gewijzigd” en dan keuze uit proximus of RSCA. Nadat hij is binnengeweest bij HTC bestaat dit laatste nog steeds hoewel hij een softwareupdate heeft gehad. Dus binnensturen haalt niet veel uit denk ik.

Bewerkt (28 november 2010 06:32)
Juudje39

Juudje39

• Lid sinds 02 januari 2011
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2011
  • 00:43

Ik heb dit “fenomeen”gehad,toen het toestel nog op Andriod 2.1 draaide.
Sinds mijn Legend echter op Andriod 2.2 draait,heb ik dit probleem gelukkig niet meer.

Bewerkt (4 januari 2011 00:43)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.