Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ikeamanual

ikeamanual

• Lid sinds 25 juni 2009
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2009
  • 17:07

Hallo,

Ik kan een HTC Magic kopen zonder simlock maar waar kan ik dan in Nederland een simkard abonnement kopen?

Als ik google dan zie ik alleen maar normaal bellen en sms abonnementen?
Zijn er ook kaarten met internet abonnement?

groeten,
Jan

Bewerkt (22 april 2013 12:10)
Harold

Harold

• Lid sinds 21 juni 2009
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2009
  • 00:24

De HTC Magic is gewoon een telefoon (ja echt, je kunt er ook mee bellen!), er gaat dus gewoon een telefoonabonnement in… Je kunt dus elk abonnement nemen die je wilt… Zoek maar eens op Sim Only.

Zelf heb ik een Sim Only van Vodafone, bij hun kun je als extra nog een onbeperkt internetabonnement nemen. Kost € 9,95 per maand extra. Binnenkort komen ze ook met een speciaal abonnementje voor smartphones.

Marcel

Marcel

• Lid sinds 04 maart 2009
  • Berichten 289
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2009
  • 12:50

Als je echt alleen wilt internetten is Vodafone prepaid met internet-blox misschien wat. Dat heb ik gedaan tot mijn T-Mobile abo in ging, en kostte 9,50 per 30 dagen. Let alleen op, die periode eindigt op middernacht op dag 30, en daarna wordt je beltegoed gebruikt voor dataverkeer. Je kunt pas verlengen als je blox verlopen is, dus één nacht per 30 dagen heb je een uitdaging.
Op die manier hoef je in elk geval geen belbundel te betalen als je die niet nodig hebt.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.