Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

htcmagic

htcmagic

• Lid sinds 30 juni 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2009
  • 01:26

ik heb bij mijn htc magica ls schermbeveiliging een patroon ingesteld staan dat je moet maken op het display dat je moet tekenen voordat deze erafgaat ,
nu heb ik zon heel fijn broertje die er dus mee liep te spelen en kreeg ik een meilding te veel patroonpogingen en vraagt hij om me eerst aan te melden bij me google account maar ben ik deze vergeten !!! is er enige manier om dit te resetten naar fabrieksinstellingen of iets dergenlijks want kan nu heel me telefoon niet meer gebruiken …

alvast bedankt!

Bewerkt (22 april 2013 12:10)
Marcel

Marcel

• Lid sinds 04 maart 2009
  • Berichten 289
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2009
  • 11:33

Terug naar fabrieksinstellingen doe je door de telefoon op te starten, waarbij je de home en de ophangtoets ingedrukt houdt totdat je een driehoeksbord op het display ziet verschijnen. Druk dan op menu+L en daarna menu+W.

Weet je je hele gmail-account niet meer? Of alleen het wachtwoord? Dat laatste zou je via gmail moeten kunnen resetten als het goed is, waarschijnlijk met allerlei controlevragen, of via een alternatief adres.

Edit: Ik zie nu dat het over een Magic gaat, ik weet niet of het daar ook zo werkt, omdat je dan geen fysiek toetsenbord hebt… Op een G1 gaat het in elk geval wel.

Edit2: Het moet natuurlijk zijn alt+L alt+W, niet menu…

htcmagic

htcmagic

• Lid sinds 30 juni 2009
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2009
  • 17:16

ik weet beide niet meer en heb geprobeerd op internet een nieuw account te maken en deze te gebruiken maar waarschijnlijk staan deze instellingen op de telefoon opgeslagen en pakt hij de nieuwe account zeg maar niet .

maar een algehele reset , terug naar fabrieksinstellingen ofso iets?

dddaniel

dddaniel

• Lid sinds 07 september 2009
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2009
  • 18:13

Hoe heb je het uiteindelijk opgelost?

Bewerkt (22 april 2013 12:13)
PaveInnocent

PaveInnocent

• Lid sinds 15 september 2009
  • Berichten 199
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2009
  • 19:06

Hoe dat ding te fixen weet ik niet,
maar de oplossing voor je broertje kwam ik wel tegen:

BartSt

BartSt

• Lid sinds 21 oktober 2009
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2009
  • 21:16

He ik zit met het zelfde probleem en krijg het niet voor elkaar om het op telossen. Heeft iemand een idee ?
Heb zelf al geprobeer om in mn accaunt tekomen maar ook via het googel probleem op lossen kom ik er niet uit.
Dus hoe kun je dit op lossen of hoe reset je gsm dat ik mn nummer kwijt zou zijn is nog niet eens zn ramp want nu kan ik hem gewoon niet gebruiken.

PaveInnocent

PaveInnocent

• Lid sinds 15 september 2009
  • Berichten 199
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2009
  • 12:41

BartSt;8842
He ik zit met het zelfde probleem en krijg het niet voor elkaar om het op telossen. Heeft iemand een idee ?
Heb zelf al geprobeer om in mn accaunt tekomen maar ook via het googel probleem op lossen kom ik er niet uit.
Dus hoe kun je dit op lossen of hoe reset je gsm dat ik mn nummer kwijt zou zijn is nog niet eens zn ramp want nu kan ik hem gewoon niet gebruiken.

Kan dat dan?
staat je nummer niet vast op je simkaart>?

Bewerkt (22 april 2013 12:14)
Garduna

Garduna

• Lid sinds 26 september 2009
  • Berichten 426
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2009
  • 10:16

Zet je telefoon uit, dan aanzetten met ‘home’ en ‘power’ knop totdat je een driehoek ziet.
Hou ‘home’ en ‘menu’ ingedrukt en druk eenmaal op ‘power’ knop
Nu krijg je een aantal opties. Scroll met je trackball naar wipe data/factory reset en klik hierop. Rest wijst voor zich.

Wat je ook kan doen: Wanneer de telefoon uit staat, houdt ‘home’ en ‘back’ knop ingedrukt en druk op de ‘power’ knop. Nu krijg je ‘clearstorage’ te zien met de vraag: Delete all user data?
<action> Yes
<power> no

Bewerkt (22 april 2013 12:14)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.