Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hmm? Als het bt app gepaired is, kan de visibility toch gewoon weer uit? Volgens mij gaat de discovery mode bij alle bt app na een tijdje weer uit, als veiligheid.
Hmm? Als het bt app gepaired is, kan de visibility toch gewoon weer uit? Volgens mij gaat de discovery mode bij alle bt app na een tijdje weer uit, als veiligheid.
notalifeformHmm? Als het bt app gepaired is, kan de visibility toch gewoon weer uit? Volgens mij gaat de discovery mode bij alle bt app na een tijdje weer uit, als veiligheid.
Zou je wel denken ja - maar de praktijk lijkt weerbarstiger. Aan de andere kant stond ie bij mijn Nokia e65 altijd aan…(dacht ik).
Misschien moet ik andersom connecten? ( geen idee of dat kan).
gr,
Robert
notalifeformVreemd, mijn Parrot CK3100 vindt mijn G1 probleemloos, terwijl de laatste gewoon onzichtbaar is.
Hi,
Om mijn autoradio mijn HTC Magic te laten vinden moet de bleutooth visibility aanstaan… helaas gaat ie naar 120 sec weer uit, waardoor ik er dus aan moet denken om mijn telefoon aan mijn autoradio te koppelen… erg irritant.
Hier ook,moet regelmatig carkits inbouwen/nakijken en pairen zonder visibility gaat prima.
ops: … nog even gespeeld en jullie inderdaad gelijk: het werkt wel
Deze jongen is gewoon een beetje te ongeduldig geweest. :?
Aangezien mijn vorige mobi (nokia e65) wel altijd visible was, connecte hij altijd direct, terwijl de magic (invisble) er wat langer over doet (soms 2 minuten).
toch bedankt voor het meedenken!
gr,
Robert
Geduld is een schone zaakAl moet ik eerlijk bekennen dat ik soms ook geen geduld genoeg heb
Fijn dat het werkt!
Hi,
Om mijn autoradio mijn HTC Magic te laten vinden moet de bleutooth visibility aanstaan… helaas gaat ie naar 120 sec weer uit, waardoor ik er dus aan moet denken om mijn telefoon aan mijn autoradio te koppelen… erg irritant.
Ik kon in de app-store geen apps vinden die dit oplossen..
Heeft iemand een idee?
gr,
Robert