Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je contacten staan ook in Gmail. Daar kun je ze exporteren. Bij mij staat rechtsboven in het blauwe kader een ‘exporteren’-link.
staan ze niet in gmail dan moet het ook kunnen hor. zijn vast wel apps voor in de market.
yups “ExportContacts” :-) werkt goed.
Hallo,
Ik heb een vraagje; Is het mogelijk om al je contacten te exporteren als .csv file o.i.d. om deze vervolgens in hotmail te importeren? Ik ben vast heel omslachtig te werk gegaan, heb in mijn HTC Magic alle contacten bewerkt (telefoonnummers, email adressen, adresgegevens, etc.) en nu dit allemaal goed staat, lijkt het me makkelijk om dit ook zo in mijn hotmail te hebben. Kan dit makkelijk, of moet ik nou ook nog eens een keer alles in hotmail invoeren?
En dan nog iets, als ik per ongeluk op mijn HTC Magic op contactpersonen importeren zou klikken, overschrijft dit dan mijn huidige invoeren, of komen de geimporteerde contacten er dan naast te staan?
Dank voor diegene die antwoord weet.
:geek: