Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

spekkie

spekkie

• Lid sinds 31 augustus 2009
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2009
  • 00:33

Ik heb twee problemen met de email functie op mijn HTC Magic:
1. Bij ieder email account (dus niet Gmail) blijven de “verwijderde” mails zitten in Trash maar ik krijg ze niet meer weg uit Trash. Die loopt aardig vol en dat is zonde van het geheugengebruik. Hoe krijg ik Trash leeg?
2.Tijdens een verblijf in Frankrijk werden vanaf dag 2 door mij opgestelde emails niet meer verzonden maar bleven voor ieder email (4) account in de Outbox zitten. Netwerk in Frankrijk was SFR (voorkeur van Vodafone!). Binnen 24 uur na terugkeer in NL - 8 dagen later - werden alle mails alsnog verzonden en die wekken dan veel verwarring. Maar ook in NL blijft een bericht soms uren vastzitten in Outbox voordat het verzonden wordt. Wat kan ik eraan doen om dit te verbeteren?

Bewerkt (22 april 2013 12:12)
eagle

eagle

• Lid sinds 08 mei 2009
  • Berichten 285
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2009
  • 01:27

Klinkt als een authenticatie probleem. Vaak hebben access providers dat inloggen voor het verzenden van email alleen vanuit hun eigen netwerk kan gebeuren. Of dat bij jou zo is, geen idee. Maar als berichten in de queue blijven zitten en na terugkomst alsnog zonder extra inmenging verzonden worden, zou ik mijn smtp instellingen eens bekijken.

Er is natuurlijk ook een kans dat jouw provider brakke smtp servers heeft. Heb je geen ander domein waarvan je (tijdelijk) de smtp kan gebruiken?

Marcel

Marcel

• Lid sinds 04 maart 2009
  • Berichten 289
  • Reputatie 0
  • 1 september 2009
  • 08:17

spekkie
Wat kan ik eraan doen om dit te verbeteren?
Een goede internetprovider biedt je de mogelijkheid om met je inloggegevens gebruik te maken van hun uitgaande SMTP-server ongeacht op welk netwerk je op dat moment zit. Bij een goede provider is dat tevens een stabiele SMTP-server. Ik kan mijn mail altijd en overal versturen op die manier.

joeniek

joeniek

• Lid sinds 12 september 2009
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 12 september 2009
  • 19:23

Ik zit met hetzelfde probleem wat betreft het verwijderen van email uit de thrash, heeft iemand daar een oplossing voor ?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.