Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

JoryM

JoryM

• Lid sinds 20 juli 2009
  • Berichten 168
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2009
  • 13:19

Beste mensen,

Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een how-to wipe een Magic, helaas kan ik dat nergens vinden (of ik zoek niet goed genoeg)

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik een Magic moet wipen?

Groeten,

Jory

Edit: Ik heb geen root toegang en ben geen held met moeilijke taal.. :-)

Bewerkt (22 april 2013 12:13)
Ralph

Ralph

• Lid sinds 15 september 2009
  • Berichten 472
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2009
  • 14:06

Je zal toch echt root moeten hebben. Die verkrijg je door het installeren van de recovery Flash, en hiermee kan je dus je toestel wipen.
Eventueel kan je ook via instellingen-sd-kaart-terugstellen fabrieksinstellingen je telefoon resetten, maar ik weet niet of dit net zo grondig is als een wipe.

JoryM

JoryM

• Lid sinds 20 juli 2009
  • Berichten 168
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2009
  • 14:15

Dan zal ik er toch een keer aan moeten geloven. Als ik volgende week even tijd heb dan ga ik er maar eens voor zitten om te rooten. Ik lees steeds meer positieve verhalen.

Bedankt voor je antwoord trouwens. Ik heb nu de fabrieksinstellingen weer terug gezet, daar kan ik het wel een paar dagen mee doen.

Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 1 oktober 2009
  • 14:44

Denk dat er een kleine verwarring is. Voor het wipen (schoonmaken) hoef je zover ik weet GEEN root toegang te hebben. Je start je toestel alleen in recovery mode op (Minder uitgebreid menu dan Venzent hierboven aangeeft).

Dit doe je op een G1, en neem dus ook aan op de magic, door de telefoon volledig uit te schakelen. ‘Home button’ ingedrukt houden en vervolgens op de Aan/uit toets te drukken. Dan krijg je een plaatje en druk je vervolgens op alt+l en daarna alt +w. Echter zijn dit de QWERTY combinaties voor de G1. Heb helaas geen Magic om de toetsencombinaties uit te proberen, maar weet zeker dat een ander forumlid je graag verder op weg helpt..

Uhmmmm…. Android?

ceesvg

ceesvg

• Lid sinds 09 mei 2009
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2009
  • 09:50

ik wacht op donut 1.6, kijken of er dan verbeteringen zijn voor mijn magic.
anders ga ik ook maar eens Cyanogenmod proberen.
maar zie wel tegen op

Ralph

Ralph

• Berichten 472
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2009
  • 09:54

Je moet het doen, als je het leuk vind om te doen. Er kan best veel tijd in gaan zitten en zeker in het begin, goed inlezen, als je het eenmaal gedaan hebt, vraag je je af waar je zo moeilijk over deed. Het werkt zelfs een beetje verslavend en ik wil nog wel eens een experimental proberen, puur om iets te doen te hebben. Eind van het verhaal wordt hij door het geklooi zo instabiel dat ik hem weer wipe en 4.0.4 er op zet, maar he me dan wel weer een paar dagen kunnen vermaken *LOL*

JoryM

JoryM

• Lid sinds 20 juli 2009
  • Berichten 168
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2009
  • 17:47

Zijn er eigenlijk verhalen dat het bij iemand mis is gegaan? Volgende week ga ik eens zoeken welke rom ik ga proberen. Nog tips?

Ralph

Ralph

• Berichten 472
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2009
  • 18:08

Echt verkeerd gaan kan eigenlijk niet, want je kan voor je begint een backup maken, kan je altijd naar terug als het fout gaat. Als enige tip zou ik meegeven om in ieder geval een stable versie te nemen.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.