Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Mr.Mojito

Mr.Mojito

• Lid sinds 06 december 2009
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 4 april 2010
  • 15:35

Ik heb ingesteld staan dat de ‘toetsenvergrendeling’ automatisch aangaat na een x aantal seconden. Dus dan gaat in principe het scherm uit en moet ik eerst op menu drukken en dan een patroontje tekenen om weer gebruik te kunnen maken van m'n telefoon.
Nu is het zo dat als ik een inkomende oproep / smsje / e-mail oid krijg, dat dan het scherm aangaat en ik de telefoon een paar seconden kan gebruiken zonder te hoeven ontgrendelen. Herkennen meer mensen dit en weet iemand hier een oplossing voor?

Bewerkt (22 april 2013 12:20)
marekmol

marekmol

• Lid sinds 09 april 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 april 2010
  • 22:42

Hoi,
Ik weet niet of je het zo bedoelt, maar ik dacht in het begin oh wat leuk zo patroon voor de beveiliging, maar uiteindelijk vond ik het niks en heb ik dat weet eraf gehaald. nu hoef ik alleen maar 2 keer op knop menu te drukken en ik heb zover nog niet gekeken, maar je zal dat ongetwijfeld wel langer kunnen uitstellen dan een paar seconde. dus dat is dan het enige dat het na een paar seconde weer in de beveiliging schiet.

IvoJanssen

IvoJanssen

• Lid sinds 25 februari 2010
  • Berichten 275
  • Reputatie 0
  • 9 april 2010
  • 23:10

bij een inkomende oproep is het toch logisch dat je gelijk op kan nemen? Wil je eerst je “beveiliging” tekenen voordat je kan opnemen? Zo werkt geen 1 mobieltje / zo heeft een mobieltje nooit gewerkt.
Nadat je hebt opgehangen, zit je weer in je beveiligde scherm. Dan moet je vervolgens je patroontje tekenen om in de telefoon te komen.

Bij een sms / email gaat bij mij geen scherm niet aan. Alleen een knipperend led lampje bovenaan (en als het goed is werkt dat bij jou ook zo).

Mr.Mojito

Mr.Mojito

• Lid sinds 06 december 2009
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2010
  • 11:08

IvoJanssen;17197
bij een inkomende oproep is het toch logisch dat je gelijk op kan nemen? Wil je eerst je “beveiliging” tekenen voordat je kan opnemen? Zo werkt geen 1 mobieltje / zo heeft een mobieltje nooit gewerkt.
Nadat je hebt opgehangen, zit je weer in je beveiligde scherm. Dan moet je vervolgens je patroontje tekenen om in de telefoon te komen.

Bij een sms / email gaat bij mij geen scherm niet aan. Alleen een knipperend led lampje bovenaan (en als het goed is werkt dat bij jou ook zo/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />).

Punt is dus bij mij dat na het ontvangen van een SMSje / e-mail de vergrendeling een paar seconden wordt ontheven en het scherm dus aan gaat. :S Niemand ervaring mee?

Bewerkt (22 april 2013 12:27)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.