Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Super gaaf, ik ga hem gelijk uittesten!
En wat zijn de eerste reacties?
Is deze rom zo onbenullig traag of ligt het aan mij? Snel weer terug naar 4.2.15.1.
Groeten…
Vind hem best wel goed werken, alleen dan die battery-drain. Ik blijf deze mod dus wel trouw.
*eventjes mijn signature bij werken*
SGS5 - stock
Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock
Ik heb er geen last van dat ie langzaam is, werkt prima. De batterij gaat idd wel snel leeg. Verder positief over deze ROM
Test 2 is uit. Hier meer info.
Nu trouwens even de Superbad rom geïnstalleerd. Dit is een Cyanogen 5.0.7 rom maar dan geheel een ander thema en ook nog enkele andere functies. Ziet er ook fraai uit maar helaas langzamer dan CM 5.0.7.
Groeten…
Vandaag 5.0.7 test 2 geflashed. Opvallend is het dat de ontvangst de hele tijd heen en weer springt tussen 3G en HSDPA waardoor hij schijnbaar erg veel tijd nodig heeft om data te downloaden. Ook als ik hem in de slaapstand zet via de power knop en daarna op Menu druk, heb ik helemaal geen ontvangst. Hebben meer mensen hier last van? Terug maar weer naar test 1.
Groeten…
Geen last van, maar heb het ook nog niet veel getest, omdat data hier in Spanje heel erg duur is. Straks in Holland kijk ik wel weer. Of misschien is tegen die tijd de def. versie wel uit.
SGS5 - stock
Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock
De eerste Eclair ROM waarbij alles zou moeten werken van Cyanogen!!!
Klik hiervoor meer info.