Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

JoryM

JoryM

• Lid sinds 20 juli 2009
  • Berichten 168
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2010
  • 10:01

Hallo Forum-medemensen,

Gisteren heb ik deze tutorial gevolgd voor het rooten van mijn HTC Magic (Vodafone). Alles ging zoals gepland tot stap 11 waar ik dus problemen heb met het flashen van een recovery. Ben zelfs mijn recovery even helemaal kwijt geraakt maar dat is inmiddels opgelost.

Toen stap 11 niet lukte ben ik door gegaan met de One Click Root tutorialvan TheUnlockr en heb ik daar een recovery backup gemaakt. Echter staat daar bij FlashRec de volgende tekst:
“Phone type is EBI1/32A”

Ik kan op dit moment geen andere recovery flashen en ik zit nu dus met een vreemde 1.5 build op m'n telefoon die ik niet wil. (Cyanogen was de bedoeling ;-))

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Als je toevallig in Groningen woont is er zelfs een lekkere pot bier mee te verdienen als je mijn telefoon geroot krijgt.

Bewerkt (29 mei 2010 10:01)
JoryM

JoryM

• Lid sinds 20 juli 2009
  • Berichten 168
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2010
  • 15:39

Niemand die me hier mee kan helpen?

Iemand die me kan helpen mijn originele Vodafone ROM mee terug te krijgen? Dan kan ik overnieuw beginnen zonder dat ik deze 1.5 versie moet draaien..

Bewerkt (22 april 2013 12:24)
Kobe

Kobe

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 315
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2010
  • 09:57

Heb je geen backup genomen met Nandroid JoryM?

Bewerkt (22 april 2013 12:24)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.