Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

peter072

peter072

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2010
  • 14:59

Ik heb al enkele maanden een HTC Magic en tot een week geleden was ik super tevreden erover. Sinds vorige week heb ik echter een heel vreemd probleem. Als ik gebeld word of iemand bel, dan zie ik wel dat er op wordt genomen (de gespreksduur begint te lopen), maar ik hoor niks en de ander hoort mij ook niet. Als ik dan ophing, begon er automatisch een liedje uit mijn playlist te spelen. Het vreemde is dat dit probleem zich voor deed toen ik mijn telefoon op de usb oplader via de pc had aangesloten. Twee dagen niet kunnen bellen, daarna was het probleem opeens weg en verder geen last van gehad.

Vandaag weer mijn HTC aan moeten sluiten op de PC / usb oplader omdat ik m'n gewone oplader op werk heb laten liggen, en probleem doet zich meteen voor.

Iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Bewerkt (22 april 2013 12:25)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 5 juni 2010
  • 19:23

Misschien eens terugzetten naar de fabrieksintellingen !

peter072

peter072

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2010
  • 21:40

Net geprobeerd maar werkt niet…

jansen

jansen

• Lid sinds 15 juli 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2011
  • 11:50

Ik heb een vergelijkbaar probleem. Als ik binnenkomende gesprekken wil beantwoorden, neem ik op maar wordt de verbinding vanzelf weer verbroken. Als er dan gebeld wordt van een onbekend nummer, kan ik niet terugbellen.
Degene die ik wel kon terugbellen gaf aan dat ze de melding kreeg dat het nummer tijdelijk niet bereikbaar was.

Ik heb een HTC Diamond. Maakt niet uit of hij aan de lader, mijn laptop hangt of niet.

Bewerkt (15 juli 2011 11:50)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.