Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Druidfather

Druidfather

• Lid sinds 06 juni 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2010
  • 13:01

'Het proces android.process.acore is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw…'
Goedemiddag,

Bovenstaande quote is de melding die mijn mooie HTC Magic van Vodafone sinds een uur geeft. Dat komt zo, mijn telefoon werd de laatste tijd erg langzaam. In een heldere bui bedacht ik me net om wat dingen te verwijderen die ik niet nodig had. Resultaat is dat ik naar alle waarschijnlijkheid iets teveel verwijderd is, gezien mijn contacten weg zijn en alle instellingen weer fabrieksinstellingen zijn geworden. Die melding komt als ik een contact probeer toe te voegen, dat gaat goed met invoeren, maar het bevestigen doet hij dan niet.

Ik heb vanzelfsprekend al een beetje zitten googlen, maar ik word er niet veel wijzer van. Iemand die een idee heeft om mijn geweldige Magic weer een beetje levend te krijgen?

Druidfather

/Edit: Ik heb natuurlijk ook de berichten hier op het forum gezien erover… nadat ik dit had geopend. Ik ga even kijken of die tips gaan werken/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />.

Oplossing 1: Telefoon opnieuw opstarten werkt niet.
Oplossing 2: ‘Settings —> Applications —> Manage Applications —> Contacts Storage —> Clear Data’ werkt niet.
Oplossing 3: …

Bewerkt (22 april 2013 12:25)
Garduna

Garduna

• Lid sinds 26 september 2009
  • Berichten 426
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2010
  • 16:33

Ik heb dit gevonden op XDA:

“Dear HTC customer,

Thank you for contacting our Customer Support Center. We are dedicated to providing you with the best quality service and answering all of your questions and concerns.

Thank you for your feedback, please try to do a hard reset of your phone to see if that solves the problem. You can do this by:

1. With the phone turned off, press and hold the HOME and BACK buttons, and then briefly press the END CALL/POWER button. The reset process will start after a few seconds.
2. Wait for the phone to finish the reset process and then press MENU”

Druidfather

Druidfather

• Lid sinds 06 juni 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2010
  • 20:44

Dankjewel Gerduna!

Helaas… Ik doe precies wat er staat, maar ik zie een wit schermpje flikkeren, met een groen android poppetje? En voor de rest gebeurd er niks…

paulsmid

paulsmid

• Lid sinds 08 maart 2010
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2010
  • 16:27

Hoi, bij mij lijkt het gelukt, Magic start weer op, maar komt niet verder dan scherm met kleuren en blauwe friemeltjes, zoals foto boven, lijkt in 'n loop vast te zitten.
Kan iemand helpen???

dank, Paul

Druidfather

Druidfather

• Lid sinds 06 juni 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2010
  • 18:42

Zo, die van mij leeft weer helemaal. Harde reset deed het op de één of andere vreemde manier niet. Toen heb ik nog een keer alles teruggezet naar fabrieksinstellingen. Et voila, hij doet het! Dus voor degene die tegen dit probleem aanloopt, gewoon heel simpel…

Menu - Instellingen - SD-kaart en telefoongeheugen - Terugzetten op fabrieksinstellingen.

knoest

knoest

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2010
  • 03:22

Ik heb dit gedaan en zit nu al zeker een uur naar bijgevoegd scherm te kijken. Hoelang duurt een complete reset van de telefoon?
243

Bewerkt (22 april 2013 12:33)
Kobe

Kobe

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 315
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2010
  • 13:24

knoest, ik denk dat je daar dagen lang gaat naar kunnen kijken want dat ziet er minder goed uit. Misschien best de methode van hierboven nog eens proberen die HTC zelf voorstelt en anders zou ik het zelf ook niet echt weten :s

Bewerkt (22 april 2013 12:33)
warroc0

warroc0

• Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2011
  • 11:35

ik heb dit probleem nu op mijn galaxy's wat kan ik doen. kan niet meer in mijn telefoon boek..

Bewerkt (3 maart 2011 11:35)
yomajoge

yomajoge

• Lid sinds 01 april 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 april 2011
  • 09:19

Maar als je nu niet in het menu kunt komen??

Bewerkt (1 april 2011 09:19)
sacha

sacha

• Lid sinds 22 mei 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2011
  • 15:00

ik kan niet eens iets doen dus ik kan ook niet naar menu gaan of iets wat moet ik doen

Bewerkt (22 mei 2011 15:00)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.