Na het updaten van mijn telefoon met de cyanogen 5.0.8 rom/mod op mijn magic werkt mijn navigatie niet meer. Ik heb hiervoor altijd probleemloos kunnen navigeren. Iemand enig idee.
Ik gebruik Mobile Maps 10, GPS staat aan (duh), en bij “locatie en beveiligingsinstellingen” staat “GPS-Satelieten gebruiken” ook aan.
Soms dan pakt die even signaal maar dan na 200 meter is die weer weg.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Greetzzz,
Metalen Aas
Bewerkt (22 april 2013 12:27)
Na het updaten van mijn telefoon met de cyanogen 5.0.8 rom/mod op mijn magic werkt mijn navigatie niet meer. Ik heb hiervoor altijd probleemloos kunnen navigeren. Iemand enig idee. Ik gebruik Mobile Maps 10, GPS staat aan (duh), en bij "locatie en beveiligingsinstellingen" staat "GPS-Satelieten gebruiken" ook aan. Soms dan pakt die even signaal maar dan na 200 meter is die weer weg. Hoop dat jullie me kunnen helpen. Greetzzz, Metalen Aas
Na het updaten van mijn telefoon met de cyanogen 5.0.8 rom/mod op mijn magic werkt mijn navigatie niet meer. Ik heb hiervoor altijd probleemloos kunnen navigeren.
Iemand enig idee.
Ik gebruik Mobile Maps 10, GPS staat aan (duh), en bij “locatie en beveiligingsinstellingen” staat “GPS-Satelieten gebruiken” ook aan.
Soms dan pakt die even signaal maar dan na 200 meter is die weer weg.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Greetzzz,
Metalen Aas