De laatste tijd is het me al enkele keren voorgekomen dat mijn menu een kwartslag is gedraaid. Normaal gesproken heb je zo'n icoontje onderin je scherm die je naar boven moet sliden. Deze staat bij mij dus af en toe rechts in beeld, waardoor ik naar links moet sliden.. De teksten onder de bureaubladpictogrammen verdwijnen ook als het menu zo staat. Het irritante is dat ik niet weet hoe ik dit weer normaal kan krijgen? Het enige dat helpt is de telefoon opnieuw opstarten. Iemand die dit ook heeft en ervaring hiermee heeft?
Bewerkt (22 april 2013 12:27)
De laatste tijd is het me al enkele keren voorgekomen dat mijn menu een kwartslag is gedraaid. Normaal gesproken heb je zo'n icoontje onderin je scherm die je naar boven moet sliden. Deze staat bij mij dus af en toe rechts in beeld, waardoor ik naar links moet sliden.. De teksten onder de bureaubladpictogrammen verdwijnen ook als het menu zo staat. Het irritante is dat ik niet weet hoe ik dit weer normaal kan krijgen? Het enige dat helpt is de telefoon opnieuw opstarten. Iemand die dit ook heeft en ervaring hiermee heeft?
De laatste tijd is het me al enkele keren voorgekomen dat mijn menu een kwartslag is gedraaid.
Normaal gesproken heb je zo'n icoontje onderin je scherm die je naar boven moet sliden. Deze staat bij mij dus af en toe rechts in beeld, waardoor ik naar links moet sliden.. De teksten onder de bureaubladpictogrammen verdwijnen ook als het menu zo staat.
Het irritante is dat ik niet weet hoe ik dit weer normaal kan krijgen? Het enige dat helpt is de telefoon opnieuw opstarten. Iemand die dit ook heeft en ervaring hiermee heeft?