Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Synchronisatie van google agenda en contacten gebeurt enkel van pc naar gsm (3)

Juul

Juul

• Lid sinds 05 juli 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2010
  • 14:30

Ik probeer sinds enkele dagen dit probleem op te lossen maar heb nergens een oplossing gevonden op het internet.

Ik werk met de HTC White Magic.

Wanneer ik een afspraak in mijn agenda zet of een contact toevoeg op mijn HTC en nadien een synchronisatie doe met mijn google-account dan vind ik deze afspraak of contact niet terug in mijn google-account op mijn pc. De synchronisatie heeft dan niet gewerkt.
Wanneer ik een afspraak of een contact toevoeg op mijn pc en dan synchroniseer met de HTC dan lukt dit wel.

Heeft er iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt…

Bewerkt (22 april 2013 12:27)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 5 juli 2010
  • 18:15

Eens terugzetten naar fabrieksinstellingen kan helpen, maar dan moet je wel opnieuw alles instellen.

Juul

Juul

• Lid sinds 05 juli 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2010
  • 19:07

Ik heb het toestel terug naar de fabrieksinstellingen gezet, doch zonder goed resultaat…
Ik heb opnieuw geprobeerd om een sync te doen van een afspraak die ik heb gemaakt in de HTC zelf, hetzelfde probeerde ik door een contact toe te voegen op de HTC.
Op de pc ging ik dan kijken of de sync gelukt was maar voor geen van beide is dit gelukt…

Bij de gegevenssynchronisatie is nochtans geen vuiltje aan de lucht… Hier wordt de mail, contacten en agenda goed gesyncd maar blijkbaar enkel in de richting van de PC naar de HTC…

Is er misschien nog een andere oplossing mogelijk?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.