Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

B@Zzz...

B@Zzz...

• Lid sinds 07 juli 2010
  • Berichten 441
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2010
  • 20:46

Net weer een beetje op het forum zitten neuzen en nu kom ik overal tegen dat het op 1.5 nog niet kan. Maar ik draai 1.6 en kan daar niets over vinden?

MOET ik ‘m rooten om onderling foto’s en muziek via BT uit te wisselen of zou het met 1.6 wel mogelijk moeten zijn? (wel typisch dat zo'n toptoestel dat standaard niet kan…)

Bewerkt (22 april 2013 12:28)

Telefoon: Moto G6
Watch: Fossil Carlyle
Car: Isudar Android Car audio
Tablet: Asus TF300T (maar die is volgens mij al een tijdje dood…)

Kobe

Kobe

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 315
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2010
  • 11:10

Nee hoor. Zoek eens in de Market op Bluetooth en daar zal je wel enkele applicaties vinden die je bluetooth functionaliteiten verbeterd
En ivm het feit dat je je Magic niet kan vinden kan ik zelf niet echt zeggen wat daar het probleem kan zijn.

B@Zzz...

B@Zzz...

• Lid sinds 07 juli 2010
  • Berichten 441
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2010
  • 20:37

Oké, dank je wel voor je antwoord, ik zal daar eens op zoek gaan, het is toch wel iets wat iedere telefoon zou moeten kunnen vind ik.

Vanmiddag nog ff geprobeerd om ‘m te laten vinden, na een aantal zoekpogingen via de pc heeft ie ’m uiteindelijk toch gevonden. Daarna mp3-tje verzenden van PC naar magic via BT doet ie niet. Eerst ff “shoppen in de markt”

Klopt het dat ik dan ook geen bijlagen uit gmail kan downloaden? Ik had het bestandje gemaild naar m'n gmail, daarna gesynced en kon het liedje wel gewoon afspelen maar kreeg nergens gevonden om 'm te bewaren op de magic.

Typisch…

Kobe

Kobe

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 315
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2010
  • 10:25

Normaal gezien zou dat toch moeten lukken denk ik. Kijk eens in de opties (open je mail en dan op je menu toets drukken) en staat daar geen optie om de bijlagen op te slaan?

B@Zzz...

B@Zzz...

• Lid sinds 07 juli 2010
  • Berichten 441
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2010
  • 11:38

Dat had ik ook al geprobeerd, maar dan staat er alleen “archief, markeren als ongelezen, verwijderen, ster toevoegen, labels wijzigen en meer” als ik daar op druk krijg ik “terug naar postvak in, negeren, spamrapporteren”. (dat was via de app Gmail)

Als ik kijk in de app “email” staat er onder menu: “verwijderen, doorsturen, allen antwoord, antwoord en markeren als ongelezen”

Ik kan ‘m nu niet openen via de app email omdat ik hier geen wifi heb, eens kijken wat ie dan doet. Misschien dat er daarbij wel een optie staat voor het downloaden van de attachement.

Wel grappig om te zien dat ik zoveel vragen heb. Ik heb veel affiniteit met pc’s en andere apparaten, heb ook meestal alles snel door (lees bv nooit een handleiding van een apparaat) maar dat ligt bij android wel anders. Kan merken dat dat anders werkt dan andere “standaard telefoons” (wel in positieve zin trouwens, moet alleen erg wennen) en ben inmiddels ook begonnen met het lezen van de handleiding

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.