Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Heb je al eens geprobeerd Amon Ra er opneiuw op te flashen ?
Samsung Galaxy S8+
flashen, dat is toch vanuit recovery de bestandsnaam.zip toepassen? Of is er nog een andere manier?
Je hebt Amon Ra er toch ooit een keer voor het eerst erop gezet ?
Dus toen moest je dat ook buiten een recovery flasher om doen.
Samsung Galaxy S8+
Het is wel al een tijdje geleden, maar als ik me nog goed herinner maakte dat deel uit van het rooten.
Er zijn andere methodes om je recovery te installeren (via fastboot of terminal applicatie op je telefoon), dat kun je als eerste proberen. zie hier
En recovery installeren is idd onderdeel van het rooten, dus alle stappen van het rooten opnieuw doen is ook een mogelijkheid (als je je verveeld).
via de terminal lukte het ook niet. En over fastboot weet ik (nog) niets, dan zal het maar volledig opnieuw rooten zijn zeker…
Ergens in de tutorial die je volgde om te rooten staat dat je een nieuwe recovery gaat flashen. Je hoeft alleen maar dat stukje te doen.
opgelost, opnieuw geflash met behulp van de cyanogen wiki
Hey,
zoals hierboven staat, ik krijg mijn Magic 32A plots niet meer in recovery. Ik draai android2.2 (FroyoRedux-v1.7). Ik heb onlangs wel de Rom Manager geïnstalleerd, zou dat er wat mee te maken hebben? Ik heb hem ondertussen wel verwijderd, maar lukt nog steeds niet.
Alle suggesties welkom!