Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

misterrikky

misterrikky

• Lid sinds 25 januari 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2015
  • 18:49

hallo alle
ik heb me m9 unlockt om te rooten dat was niet gelukt
nu wou ik updaten maar dat deed hij niet hij ging direct naar de bootloader
nu heb ik een stock-recovery gedaan en me toestel weer gerelockt maar nu kan ik nog steeds niet updaten hij start wel
maar na 1 minuut stopt hij er mee en geeft een hele rits fout meldingen

heb ook geprobeerd om een stock rom er op te zetten maar die pakt hij ook niet
weet iemand misschien iets wat ik nog kan doen

gr Richard

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 17 juni 2015
  • 20:51

de foutmeldingen wat jij krijgt is typisch een geval van verkeerde recovery geflashed.

de oplossing is bootloader weer unlocken zorgen voor de juiste recovery die bij jou telefoon en android/firmware versie hoort op nieuw te flashen om vervolgens weer de bootloader te locken.

het beste is om je toestel even in fastboot modus te zetten en in cmd of daar waar je de fastboot files hebt staan een cmd venster te openen even het commando fastboot getvar all in te geven zo krijg je al je gegevens over je telefoon en aan de hand daarvan kun je de juiste recovery erbij zoeken en flashen.

"/>

Bewerkt (17 juni 2015 22:09) | voorbeeld toegevoegt
misterrikky

misterrikky

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2015
  • 22:59

bootloader) kernel: lk
(bootloader) product: htc_himauhl
(bootloader) version: 1.0
(bootloader) imei:
(bootloader) version-main: 1.32.161.15
(bootloader) boot-mode: download
(bootloader) version-bootloader: 1.0.0.0000
(bootloader) mid: 0PJA10000
(bootloader) cid: VODAPE17
all:
finished. total time: 0.005s
dit zie ik staan maar weet niet naar welk recover ik moet zoeken
hoop dat jij kan helpen zou top zijn

gr Richard

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 17 juni 2015
  • 23:45

ten eerste jij hebt een toestel met cid: VODAPE17 is vodafone en een mid nummer wat wereldwijd is daar moet je de stock recovery ook bij flashen doe je dat niet dan zal hij nooit een update door kunnen voeren.

ik heb er een kunnen vinden voor jou toestel die kun je hier downloaden.

om hem te flashen kopieer de gedownloade recovery.img in de folder waar de fastboot en adb files staan vervolgens zet je htc in download mode en open het cmd venster door in dezelfde folder adb en fastboot folder op een leeg punt met je cursor te gaan staan en houdt shift ingedrukt en rechtsklik muis en kies dan open opdrachtvenster hier en type vervolgens in het venster fastboot flash recovery HIMA_UHL_Stock_Recovery_1.32.161.7.img druk op enter en de recovery wordt geflashed er moet zoiets komen te staan als oke/sending/oke/writing/oke.

lock vervolgens de bootloader en check of de update nu wel slaagt.

ik hoop voor je dat het nu wel lukt anders moet je een stock rom via een custom recovery restoren, mocht het zover komen dan help ik je daar ook wel mee.

succes

ps mocht je toch nog besluiten om je htc one m9 te rooten doe het dan volgens deze video succes gegarandeerd

Bewerkt (18 juni 2015 00:11) | root video toegevoegt
misterrikky

misterrikky

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2015
  • 17:17

helaas niet geluk deze klapt er ook uit
wat nu wordt er gek van onderhand

gr Richard

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 18 juni 2015
  • 18:42

gewoon rustig blijven is wel weer op te lossen.

download deze stock recovery plaats hem in dezelfde map waar je die andere naar toe gekopieerd hebt zet je m9 in download mode en flash hem met het commando fastboot flash recovery recovery_1.32.161.15.img zorg wel dat hij ook daadwerkelijk geflashed wordt\\ oke/sending/oke/writing/oke.

om er zeker van te zijn dat je toestel ook gezien wordt door fastboot kun je even voor het flashen van de recovery ingeven fastboot devices krijg je een nummer terug dan zit je altijd goed.

ik hoor het wel weer.

ps woon je niet toevallig in de buurt van doetinchem misshien kan ik het voor je oplossen.

"/>

Bewerkt (18 juni 2015 18:56) | voorbeeld toegevoegt
misterrikky

misterrikky

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2015
  • 19:51

kijk dat was hem helemaal top
alleen was ik hem vergeten te relocken dat heb ik er na gedaan geeft dat
hoop het niet
als het niet erg was om hem er na te relocken bedankt voor de moeite
vindt het top dat je er tijd voor wilde vrij maken

gr Richard

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 18 juni 2015
  • 20:15

zie wel de aanhouder wint alijd

als je hem toch niet meer wilt rooten,tweaken of custom rommen wilt draaien dan zou ik hem gewoon locken om problemen in de toekomst te voorkomen en vooral mocht je toestel het begeven en je wilt garantie claimen dan gaat men altijd kijken of de bootloader unlocked is zo ja dan kun je fluiten naar je garantie in de meeste gevallen, dus wil je op safe gaan zitten gewoon weer locken

trouwens er zal nooit meer locked komen te staan er zal relocked komen te staan in de bootloader, maakt voor de garantie niets uit zolang er maar de stock rom en stock recovery op staat, wil je toch locked terug hebben dat kan alleen als je toestel s-off is.

succes verder met je htc one m9.

Bewerkt (18 juni 2015 20:26)
kitiria

kitiria

• Lid sinds 21 januari 2016
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2016
  • 23:15

gewoon rustig blijven is wel weer op te lossen. download deze stock recovery plaats hem in dezelfde map waar je die andere naar toe gekopieerd hebt zet je m9 in download mode en flash hem met het commando fastboot flash recovery recovery_1.32.161.15.img zorg wel dat hij ook daadwerkelijk geflashed wordt\\ oke/sending/oke/writing/oke. om er zeker van te zijn dat je toestel ook gezien wordt door fastboot kun je even voor het flashen van de recovery ingeven fastboot devices krijg je een nummer terug dan zit je altijd goed. ik hoor het wel weer. ps woon je niet toevallig in de buurt van doetinchem misshien kan ik het voor je oplossen."/>
hallo gizmobinky, ik heb een probleem met mijn htc one m9,

hij staat op relocked, s-on, maar kan nu dus helemaal niks met mijn telefoon beginnen behalve naar download mode.

wat moet ik doen?

mvg

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 21 januari 2016
  • 23:41

hoe is dat zover gekomen dan?

als je iets meer info geeft van wat je allemaal gedaan hebt kan ik je beter helpen.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.