Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Lalalaury

Lalalaury

• Lid sinds 23 augustus 2012
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 21 september 2016
  • 10:41

Help! Mijn htc one m9 blijft foutmeldingen geven dat HTC sense home is gestopt, sinds gisteravond
Ik heb al een aantal keer het foutrapport verzonden alleen blijft deze foutmelding komen. Hem wel 10 x opnieuw aan en uit gezet. Ik kan op dit moment niets met mijn telefoon. 
Hebben jullie tips hoe dit op te lossen? Het liefste wil ik de harde reset ontlopen indien mogelijk wil niet al mijn bestanden kwijt, maarja als het moet dan moet het.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Laury. 

Bewerkt (21 september 2016 10:43)
zombiehendriks

zombiehendriks

• Lid sinds 21 september 2016
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 21 september 2016
  • 12:04

HTC One M9Om de veilige modus te openen op de HTC One M9 moet je de aan/uit knop indrukken en dan op de optie “Uitzetten” drukken en deze ingedrukt houden. Na een paar seconden zal je het bericht “Herstarten in veilige modus” te zien krijgen – klik op “OK”. Je telefoon herstart nu in veilig modus.

Probeer dit eens. Nadat die opnieuw is opgestart koppelen aan de pc en alle bestanden overzetten. Als je dat hebt gedaan fabrieksinstellingen en alles terug zetten. 

Lalalaury

Lalalaury

• Lid sinds 23 augustus 2012
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 21 september 2016
  • 14:20

bedankt ik zal het straks eens proberen

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.