Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

justinbrammer249

justinbrammer249

• Lid sinds 23 juni 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2017
  • 10:44

Goedendag allen,

Ik zit met een probleem. Sinds drie dagen werkt mijn google play store en chrome niet meer. In eerste instantie was dit alleen vervelend met betrekking tot het niet meer kunnen updaten van apps en het niet meer kunnen surfen, maar nadien ik gisteren mijn telefoon heb gereset naar fabrieksinstellingen en ik al mijn apps kwijt ben. Waarna het probleem hetzelfde is gebleven. Kan ik nu ook niks meer downloaden en heb ik een telefoon waarmee ik ouderwets alleen nog maar kan bellen en SMS'en.

Ik heb een HTC one M9 en heb sinds drie dagen geleden de onderstaande stappen doorlopen:

- Geheugen opgeschoond, Cashes geleegd en apps eraf gegooid, updates eraf gegooid
- Google play en chrome werkte nog
- Mijn batterij was op en telefoon viel uit
- na opstarten begon mijn telefoon direct met push-meldingen dat google play geforceerd was gestopt.
- Waarna google play en chrome niet meer opstarten, of op wit scherm bleven
- nogmaals cashe geleegd noem maar op, daarna zachte reset uitgevoerd, werkte beide niet
- Google chrome en play store geupdated via APKmirror
- Hetzelfde probleem bleef echter, dus gisteren een fabrieksreset op mijn telefoon gedaan
- Het probleem was na de reset nog hetzelfde, alleen nu met grotere gevolgen
- Alle apps die via google besturingsprogramma's worden bestuurd werken niet meer en ik kan er niet meer inloggen
- Dus geen internet noem maar op, geen gmail, geen play store.

Ik heb zelf niet heel veel kennis van dit soort problemen, maar ben bang dat ik tijdens het opschonen van mijn telefoon bepaalde sturingsprogramma's van google heb verwijderd. Welke ook na de fabrieksreset niet terug zijn gekomen op mijn telefoon. Ik weet niet of het belangrijk is maar in mijn Interne geheugen mis ik naar mijn mening ook de map met Google, maar durf niet te zeggen of deze er in eerste instantie wel opstond.

Wie kan mij helpen? Alvast bedankt voor het lezen. Wordt gewaardeerd!

Groetjes Justin

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 24 juni 2017
  • 00:22

Heb je ook al een wipe data factory reset geprobeerd in de recovery van de telefoon als dat niet helpt ga op zoek naar een RUU installervoor jou type telefoon en zet d.m.v die RUU installer de software opnieuw erop zorg wel voor de juiste RUU bijvoorbeeld is je toestel branded TMobile, Vodafone enz… neem die dan.

Een RUU installer is er alleen voor Windows en zorg dat je telefoon voldoende is opgeladen voor je de RUU gebruikt.

Let op zorg  dat RUU de extensie exeheeft en neem absoluut geen zip bestand deze werken alleen als het toestel s-offis.

Bewerkt (24 juni 2017 00:32) | extra info toegevoegd
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 25 juni 2017
  • 20:52

Als het geholpen heeft mooi.

Voor de rest succes ermee.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.