Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Kan het zijn dat je provider gewoon storing heeft?
Als je het toestel al sinds de lanceringsdag hebt heb hem je al een aantal weken dus. Als je nu merkt dat je internet wegvalt, wat is er gewijzigd dan in de tussentijd? Als jij niks met je toestel hebt gedaan in de tussentijd dan heeft je provider gewoon een storing
Samsung Galaxy S8+
Ik heb exact hetzelfde probleem! Volgens de provider is er inderdaad storing op het 4g netwerk, maar dit duurt nu wel erg lang. Het advies was om de telefoon in te stellen op 3g, maar dat werkt ook niet. Is het probleem bij jou al opgelost?
Groeten, Henk
Hier hetzelfde probleem. Sinds afgelopen zaterdag geen mobiele data meer op mijn m8. KPN al gebeld maar die komen ook niet verder dan telefoon aan/uit en simkaart eruit/erin. Wifi doet het perfect maar bij mobiele data zie je kort het H symbool, dan in een flits 3g en dan niets meer.
Ik heb de telefoon ook nog terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dat helpt ook niet en zaterdag in de KPN winkel ook nog een nieuwe simkaart gekregen, denk toch dat er een fout in het toestel zit .
Hier weer iemand met exact hetzelfde probleem. Ik ontdekte het zondagmorgen. Ook nog niet veel wijzer geworden en nog niet opgelost.
Exact hetzelfde probleem als die van jullie.Weet iemand of er al een oplossing voor is gevonden? (bewerkt : KPN geeft aan storing te hebben bij aantal nummers…)
Ik heb net een chat gesprek gehad op de site van HTC en daar kennen ze het probleem niet, ze zeggen dat ik de telefoon moet aanbieden ter reparatie. Misschien als meer mensen een chat gesprek doen, doen ze misschien wel iets
Ik heb net met KPN gebeld en zij zeggen inderdaad zoals Mozef ook al schrijft, dat ze bepaalde telefoonnummers niet op internet kunnen krijgen. Er wordt gewerkt aan het probleem, maar er wordt nog geduld gevraagd.
Inderdaad KPN probleem dat zaterdag ontstaan is. Omdat bij KPN de mensen die hun storingsmelding site onderhouden in het weekend niet werken is het toen niet vermeld. En volgens KPN vond men het beter om maandag eerst de meldingen van klanten af te wachten in plaats van het maandag zelf wel als storing op de site te zetten. Dan zouden ze de melding wel eens aan moeten passen en dat is ook zo lastig. Dus beter melden dat men geen storing heeft en de klanten zelf laten zoeken in hun telefoon en instellingen.. Vanmorgen wist de KPN helpdesk te melden dat men wel degelijk een storing had en vanmiddag werd na wederom bellen verteld dat het netwerk weer langzaam opgestart zou worden. Verwachting is dat morgen overdag alles weer werkt. Sterk staaltje slechte communicatie naar de klant.
Sinds gisteren heb ik last van dat mijn internet constant weg valt.. Enig idee waar dit aan kan liggen..? Wifi geen last van dat werkt gewoon.. One m8 al sinds de lanceringsdag dus eerste batch..
#help.