Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2014
  • 16:26

Ik was van de week op een festival en had wat foto's geschoten uiteraard, ik wou er graag een stuk of 8 selecteren en deze versturen via Whatsapp.
Ik kom er echter achter dat dit volgens mij helemaal niet kan, tenminste ik kan het niet vinden ?.
Ik heb nog aan een maatje van mij gevraagd die ook de M8 heeft die zij je moet op dat +je klikken, ik kan echter helemaal nergens dat vinden(Hij draait wel viperone rom.

Ik ben altijd gewend gewoon dit te kunnen op mijn S4 en xperia z en dacht vorige htc's als de one x ook, weet iemand hoe ik dit moet doen zit nu met een aparte galerij app hier voor.
Ik zat er nog wel eens aan te denken custom rom die ViperOne er op te zetten maar nog niet gedaan, ik heb niet echt goeie ervaringen gehad met custom roms op htc en samsung, slechtere batterij duur hele tijd irritante update bestand downloaden op telefoon plaatsen handmatig updaten enzo.

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 2 juni 2014
  • 17:21

de app quickpic even bekijken.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 2 juni 2014
  • 19:29

Carlos0_0
Ik was van de week op een festival en had wat foto's geschoten uiteraard, ik wou er graag een stuk of 8 selecteren en deze versturen via Whatsapp.
Ik kom er echter achter dat dit volgens mij helemaal niet kan, tenminste ik kan het niet vinden ?.
Ik heb nog aan een maatje van mij gevraagd die ook de M8 heeft die zij je moet op dat +je klikken, ik kan echter helemaal nergens dat vinden(Hij draait wel viperone rom.

Ik ben altijd gewend gewoon dit te kunnen op mijn S4 en xperia z en dacht vorige htc's als de one x ook, weet iemand hoe ik dit moet doen zit nu met een aparte galerij app hier voor.
Ik zat er nog wel eens aan te denken custom rom die ViperOne er op te zetten maar nog niet gedaan, ik heb niet echt goeie ervaringen gehad met custom roms op htc en samsung, slechtere batterij duur hele tijd irritante update bestand downloaden op telefoon plaatsen handmatig updaten enzo.
het is heel simpel klik op het paperclipje in whatsapp rechtsboven ga naar foto galerij de foto's die je wilt selecteren gewoon vasthouden en dan kun je vanzelf meerdere foto's aanvinken om te versturen.

Bewerkt (2 juni 2014 19:30)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2014
  • 22:41

Ik kan geen paperclips vinden in de galerij app, als ik 1 foto ingedrukt houd krijg ik een email voor delen, verwijderen, bewerken enzo maar geen selecteren ook

Edit

Ik ben eruit het is een beetje raar gedaan, je moet eerst in een album op die 2 delen pijltjes klikken dan met welke app en daarna kan je pas meerdere foto's selecteren.

Ik was altijd gewend je hield 1 foto ingedrukt en dan kon je meerdere selecteren

Bewerkt (2 juni 2014 22:47)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 2 juni 2014
  • 22:58

Wat ik bedoel is vanuit whatsapp,je selecteert eerst een contact waar je iets naar toe wildt sturen en daar staat het paperclip symbool rechtsboven,als je erop klikt krijg je weer opties.

Maar je bent er al uitgekomen maar dan op een andere manier.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2014
  • 07:06

Oké ja dat kan inderdaad ook nog snap jou manier nu, ik was altijd gewend vanuit de galerij te doen meerdere foto's selecteren.

Ook bedankt als nog :-)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.