Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

missborussia

missborussia

• Lid sinds 01 juni 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2014
  • 20:23

Hoi,

Iemand ervaring hiermee?

Probleem 1: telefoon herkend contactpersonen niet
Sinds dag 1 heb ik het probleem dat mijn contacten SOMS niet herkend worden. Ik heb bij voorbeeld ene Pieter Jansen in mijn contacten staan.

- Als hij me belt zie ik echter niet altijd zijn naam, regelmatig als hij me belt alleen zijn 06-nummer staan.
- Als ik na het gesprek in te history terugkijk, zie ik alleen zijn 06-nummer. Andere mensen staan wel met naam in de History, maar ook hier volledig random welke wel/welke niet.
- Als ik hem zelf terugbel, komt zijn naam wel in beeld te staan.
- Als ik de toetsen P I E T E R (743837) in toets om hem te vinden en te bellen, vind ik hem soms wel, soms niet.

Alle contacten van me staan in hetzelfde MS Exchange (2010) account, zit dus geen verschil tussen. En toch werken sommige wel, sommige niet. Volledig random.

Probleem 2: Linken van contacten met zelfde naam werkt niet met Linkedin contacten
Tweede probleem is trouwens dat de gelinkte contacten het op zich prima doen, alleen de LinkedIN contacten niet meenemen. Dus iedereen die ik ook op LinkedIn heb staat dubbel in mijn telefoon, en moet elke keer eerst uitzoeken welke van die twee ik moet hebben.

Iemand hier iets over gehoord? Kon zo snel niemand met hetzelfde probleem vinden…

Anne

———-
HTC ONE M8, HTC Desire 500, HTC ONE Mini, ASUS Transformer TF701

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 24 juni 2014
  • 20:53

Eerste probleem weet ik zo niet omdat het random is zoals je al aangeeft.

Tweede probleem heb je synchroniseren wel aanstaan en aangevinkt bij linkedin contacten plus je kunt meerdere telefoon boeken selecteren en contacten samenvoegen in de standaard contacten app.

Ik Google synchroniseren als voorbeeld gedaan.

Bewerkt (24 juni 2014 21:00)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 25 juni 2014
  • 08:05

Over je eerste probleem: probeer eens een paar contacten van internationale nummers te voorzien, dus ipv 06… voer je +316… in, misschien dat dat wat doet.

missborussia

missborussia

• Lid sinds 01 juni 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2014
  • 10:49

@nanders: iedereen staat al op die manier in mijn telefoon….

@Gizmobinky: Synchoniseren is ook niet het probleem. Hij synct prima tussen online (website linkedin) en mijn telefoon, alles in mijn telefoon is up to date. Het gaat me erom dat de accounts die je toont (de drie oranje vinkjes in je zwarte scherm), niet gekoppeld worden tot 1 account.

Zoals je in het plaatje kan zien koppelt die wel alles van google/exchange/whatsapp, maar neemt die dus skype en linkedin niet meer.
Bij mijn eerdere 20 telefoons werkte dat prima, ging je dan naar SUGGESTED LINKED CONTACTS, en kon je aangeven welke je wilde linken. Maar hij zegt dat er niets meer te linken valt. En dat klopt dus niet…

———-

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 25 juni 2014
  • 12:12

als je dan naar telefoonboek gaat dan rechtboven instellingen dan weer instellingen en contactlink voorstellen aanvinken.
of telefoonboek/instellingen/acountinstellingen openen staat daar LinkedIN contacten dan wel bij?

Bewerkt (25 juni 2014 12:19)
missborussia

missborussia

• Lid sinds 01 juni 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2014
  • 13:27

Staat allemaal aan… Ik ken die functies/menu's ook uit mijn hoofd, want dit soort speelgoed vind ik al jaren erg leuk, tot in elk detail. Ik heb meer het vermoeden dat het een bug is (beide issues die ik aangeef), maar ik weet niet hoe ik het kan verhelpen als het een bug is….

Ik wil ooit nog wel een factory reset proberen maar dat kost me eigenlijk te veel tijd om het dan weer goed in te richten.

———-

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 25 juni 2014
  • 19:48

Gezien de ervaring die je hebt met android toestellen denk ik dat het dan een bug is, misschien met de volgende update ben je verlost van het euvel.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.