Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je telefoon rooten dan kun je ze er af krijgen.
Telefoon is geroot, anders werkt titanium niet.
Ik haal ze eraf, maar ze komen steeds terug.
Je hebt inderdaad gelijk alleen uitzetten is dan nog een optie.
Dat maar doen dan, het grappige is dat ze ook via de Play Store niet te verwijderen zijn.
Vreemd, dus als je die voorge��nstalleerde rotzooi verwijderd, dan gaat ie ze automatisch weer downloaden?
Belachelijk! Die telefoons zouden gewoon kaal aangeleverd moeten worden, of gewoon zonder root makkelijk verwijderaar moeten zijn.
Men bepaald gewoon wat je er op moet heb. Echt triest.
Joopsloop
Vreemd, dus als je die voorge��nstalleerde rotzooi verwijderd, dan gaat ie ze automatisch weer downloaden?
Belachelijk! Die telefoons zouden gewoon kaal aangeleverd moeten worden, of gewoon zonder root makkelijk verwijderaar moeten zijn.
Ok, ga wel kijken of ik een goede kale rom kan vinden.
Joopsloop
Vreemd, dus als je die voorgeïnstalleerde rotzooi verwijderd, dan gaat ie ze automatisch weer downloaden?
Het is op zich ook niet raar dat die apps er staan, maar wel dat ze vanzelf terug komen….
Op mijn Samsung kon ik met Titanium systeem apps verwijderen. Ik heb dit op de M8 ook gebrobberd, maar die rotdingen komen steeds terug.
Het gaat om Twitter, Facebook, Zoe en nog wat anderen.
Hoe zijn deze definitief te verwijderen?