Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

phxzy

phxzy

• Lid sinds 07 maart 2014
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 17 september 2014
  • 10:10

Zijn er hier ook nog mensen met een M8 die problemen hebben met de coating van de cameralens cover? En hebben jullie al wat ondernomen via HTC of zijn jullie zelf aan de gang gegaan zoals de oplossing die wordt vermeld op de site van www.andriodcentral.com (coating verwijderen)?

Topic androidcentral.com

Bijlage:

Bewerkt (17 september 2014 11:24) | Link aangepast.
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 17 september 2014
  • 11:16

ik heb er nog geen last van ik gebruik een dot view case.

op de een of andere manier werkt je link niet goed ik weet even niet welke oplossing er aan wordt gedragen, je bedoeld.

misschien heb je hier wat aan.

autowax!

Bewerkt (17 september 2014 11:18)
phxzy

phxzy

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 17 september 2014
  • 11:22

Ja, autowax is ook een van de oplossingen. :-P Ook tandpasta of alcohol.

Ik gebruik ook een Dot View case. Telefoon heeft nog nooit met andere voorwerpen in mijn broekzak gezeten en ook geen rare dingen mee gedaan. Altijd netjes schoongehouden. Zijn ook geen echte krasjes, maar meer een beschadiging aan de coating.

Heb jij trouwens ook last van kleine beschadigingen op de behuizing? Ik heb heel veel kleine putjes erin terwijl ik altijd de case er om heb.

Bijlage:

Bewerkt (17 september 2014 11:24)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 17 september 2014
  • 11:31

nee heb ik geen last van, ik denk dat die puntjes die jij hebt door de blanke lak laag zijn gegaan het ding is gewoon gespoten.

je zou ook nog commandant kunnen proberen/gebruiken voor de lens, hier moet je wel met oppassen het is een schuurmiddel.

Bewerkt (17 september 2014 11:38)
phxzy

phxzy

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 17 september 2014
  • 11:36

Oke, zou toch niet mogen lijkt mij?

Ik heb net maar een mail richting HTC gestuurd over beide problemen incl. foto's. Ben benieuwd wat ze gaan doen en vind ook eigenlijk dat dit binnen de garantie valt. Wil eigenlijk niets zelf doen om dit te verhelpen. Toestel is nog geen half jaar oud. Misschien als ze zeggen dat het niet onder de garantie valt.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 17 september 2014
  • 11:43

Van die puntjes denk niet dat dat onder de garantie valt de camera dat denk ik wel maar dan moet je wel aan kunnen geven dat de foto's structureel niet goed gemaakt worden.

Ben benieuwd.

phxzy

phxzy

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 17 september 2014
  • 11:55

Nee daar ben ik ook bang voor. Ik hoop in ieder geval dat de camera gefixt wordt. We zullen zien. Ik zal hier tegen de tijd wel een update plaatsen als ik een reactie heb van HTC NL.

phxzy

phxzy

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 17 september 2014
  • 20:52

Ik heb een mail terug gehad van HTC met de volgende tekst:

Beste Pascal R,

We hebben uw zaak over de HTC ONE M8 met serienummer SH43……… en het IMEI nummer xxxxxxxxxxxxx bekeken.
Na een grondig onderzoek van uw zaak en op basis van de informatie die u ons heeft gegeven, hebben we besloten u een reparatie onder garantie aan te bieden.
Als uw toestel nog niet bij het reparatiecentrum is, vragen we u deze te laten ophalen door onze koerier.

Nu maar even een backup en een afspraak maken.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 17 september 2014
  • 20:58

Hey das leuk om te horen, goede service van HTC ik hoop voor je dat ze ook wat aan die puntjes aan de achterkant doen.

phxzy

phxzy

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 18 september 2014
  • 10:03

Voor de lens cover had ik het ook niet anders verwacht.
Over de behuizing staat niet in dat ze dit niet behandelen en heb het als eerste daarover gehad, daarna pas over de camera lens cover. Dus ik ga er vanuit dat deze ook “gerepareerd” wordt. We gaan het zien. Ik zal in ieder geval wel laten weten hoe het is afgelopen.

Er staat trouwens nog wel iets over illegaal software in de mail. Dat zal wel te maken hebben met roms flashen lijkt mij toch? Of zal dit ook om apps gaan die niet via de officiële weg zijn gekocht? ^^ Wil m'n telefoon toch leeg gooien voordat ik hem mee geef.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.