Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Fariz

Fariz

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2015
  • 16:45

Beste AW forum members,

Sinds ik een update heb gedaan naar android lollipop, heb ik kleine (bugje?) probleem. Als ik gebeld wordt zie ik geen contact naam staan. Maar diegene staat wel op naam in mijn contacten lijst. Sommige contacten die mij bellen, daarvan zie ik wel hun naam staan. Maar in de meeste gevallen niet. Is hier een makkelijke oplossing voor? En hebben jullie hier ook last van?

Ik hoop snel iets van jullie te horen.

Groetjes,

Fariz

UPDATE BERICHT:

Htc helpdesk gebeld, aantal handelingen uitgevoerd, helaas niet geholpen. Ik (wij) zijn niet de enige die er problemen mee heeft. Htc ontwikkelaars zijn bezig met een oplossing. Zodra er een oplossing is krijgen we een kleine update.

HANDIG OM TE WETEN?

Er werd gevraagd of ik verder blij was met de update. Antwoord van mij was, ja er is niet veel verandert. Alleen software matig, waarop de medewerker zei dat er binnenkort een nieuwe htc sense uitkomt. Exacte datum weten ze niet, maar als het uitkomt zal er een aantal dingen veranderen qua UI.

Hoop dat ik jullie hiermee een beetje heb kunnen helpen.

Groetjes,

Fariz

Bewerkt (4 februari 2015 13:59) | update gehad van htc
bezzie

bezzie

• Lid sinds 03 februari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2015
  • 07:41

Ik heb precies hetzelfde probleem Fariz.
Behoorlijk irritant, ook in mijn uitgaande oproepenlijst komen de namen ineens niet meer te staan.

Ik heb bij sommige nummers landcode +31 er voor gezet omdat ik dacht dat daar het probleem zat, echter is dit niet voor elk contact de oplossing.

Fariz

Fariz

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2015
  • 09:07

Beste bezzie, vervelend dat jij ook hetzelfde ervaart. Heeft iemand nog een oplossing? Landcode voor tel nummer helpt niet. Ik heb zelf alle contacten verwijdert en opnieuw 1 voor 1 ingevoerd (HELEMAAL VOOR NIKS!!)

nepdance

nepdance

• Lid sinds 17 maart 2011
  • Berichten 156
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2015
  • 21:25

Hebben jullie de contacten op het toestel of op de sim opgeslagen? Heb ze op m'n sim en hier niks geen last misschien dat het daaraan kan liggen? Anders even checken welke ‘bron’ je gebruikt bij je telefoonboek je kunt hier namelijk kiezen voor meerdere bronnen en daar wat mee expirimenteren.

JO82

JO82

• Lid sinds 05 februari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 februari 2015
  • 12:31

Hoi!
Ik heb ook hetzelfde probleem
Daarnaast heb ik ook dat het systeem elke keer vastloopt.
Met whatsapp, facebook, internet etc… Ik moet dan telefoon ‘locken’ vervolgens ‘unlocken’ om weer verder te kunnen gaan.
Soms moet ik zelfs mijn telefoon aan en uit zetten…
En dit allemaal sinds de update…
Heeft iemands hier ook last van?

Groetjes,
Jo

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 5 februari 2015
  • 12:50

al eens een factory reset gedaan dat wil wel eens helpen na een ota update.

wel een backup maken van je bestanden enz.. je bent namelijk alles kwijt bij een factory reset.

Audiowaste

Audiowaste

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 523
  • Reputatie 0
  • 5 februari 2015
  • 13:13

Al eens met een andere phone en/of contacts app geprobeerd?
Zo ver ik weet gebruikt HTC binnen Sense hun eigen app, waarschijnlijk ligt daar het probleem.

Als het met een andere app wel goed ligt, dan weet je dat het aan de app van HTC ligt en is het dus wachten op een update van hun.

ppaaull

ppaaull

• Lid sinds 06 februari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2015
  • 13:03

Heb helaas het zelfde probleem. Helft contacten gaat goed andere helft niet

cyberpapa

cyberpapa

• Lid sinds 11 november 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2015
  • 19:06

Ik heb juist het probleem dat hij de nummers met +31 juist niet kent.
Als ik de nummers eenmalig weer aan een contact koppel herkend hij de beller wel.
Alleen heeft mijn contact nu 2 telefoonnummers.

balkanboy

balkanboy

• Lid sinds 02 maart 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2015
  • 20:21

hallo

ik zie bv op blinkfeed geen status updaten van Facebook ,plus als ik hem aan de lader heb bevriest hij soms dan blijft hij gewoon op 17% staan als ik de lader eruit haal en dan erin doe staat er bv in 1 keer 90% , en kwa aanzetten van het toestel duurt ook langer dan de kitkat , en ik vind het altijd makkelijk te zeggen je moet hem terug zetten in fabrieksinstelling , moet je zien hoeveel werk je daarvan hebt waarom testen ze het niet eerst goed voor dat ze deze rommel uitbrengen dan dit is de eerste keer dat ik zo slechte update hebt

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.