Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

leurink20

leurink20

• Lid sinds 29 mei 2015
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2015
  • 12:43

Hallo,

Sinds een paar dagen heb ik een htc one m8s en toen ik wat bij de instellingen ging kijken zag ik dat er al 10 van de 16 gb in beslag is genomen door de categorie overig is er een manier hoe iker achter kan komen wat die overig is? ik heb bij bestanden gekeken maar daar staat niks aparts bij of iets wat meer dan 1gb is.

een andere probleem is dat mijn telefoon erg snel warm word onder normaal gebruik zelfs als ik op internet of op een app die niet 'zwaar' is voor mijn mobiel gebruik, is dit normaalvor mijn htc one m8s of is er iets mis?

mvg

MikeL

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 30 mei 2015
  • 16:58

je zou een storage analyzer app kunnen installeren (zoals deze https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobile_infographics_tools.mydrive) om te kijken welke bestanden veel ruimte innemen.

bierdopje

bierdopje

• Lid sinds 31 mei 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2015
  • 21:10

Hoi,heb ook de m8s geweldig toestel maar de opslag loopt snel vol idd bij mij ook 10gb van de 16gb verbruikt door besturing en een kleine hoeveelheid apps. Maar wat ik veel erger vind is dat ik nu net mijn toestel uit z'n hoesje heb moeten halen vanwege de warmte die het toestel ontwikkel, ben bang dat het toestel zo niet goed kan functioneren en mss zelfs levensduur verkort. Tijdens het bekijken van een film met time4popcorn word ie zo heet kan er wel een eitje op bakken.

Mijn vraag moet ik hem nou vanwege de metalen unibody vanuit gaan dat dit normaal is vanwege de gelijkmatige geleidbaarheid?

En kan ik dit negeren en mijn leder hoes er weer omheen doen?

MostWanted1982

MostWanted1982

• Lid sinds 12 februari 2011
  • Berichten 184
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2015
  • 23:25

Ik heb ook last van een warm toestel zonder dat ik er veel mee doe. Zelfs in standby blijft ie warm. Weet niet of iemand weet hoe dat komt. Heb het toestel al ruim een jaar maar dat warmte probleem is iets van de laatste maanden.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.