Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ja is mogelijk, eerst moet de bootloader unlocked worden om daarna eerst je toestel te rooten om daarna het toestel s-off te maken en als dat gebeurt is het Cid nummer en eventueel mid nummer aanpassen waarna je dan de firmware die overeen komt met het cid/mid erop kunt zetten d.m.v een RUU installeren of via een firmware.zip die op de micro SD kaart gezet moet worden.
Heb toevallig van de week hier op androidwold nog iemands zijn HTC one m9 unbranded gemaakt.
Heb hem geholpen via Skype.
Als ik dan de RUU installeer komt hij dan terug stock of moet ik dan eerst nog s on doen en unrooten?
En waar vind ik het gepâste cid nummer en mid nummer?
Zolang de ruu geïnstalleerd is hoef je niet perse de bootloader te locken of s-off op s-on te zetten, updates zullen altijd doorlopen op die manier behalve als je s-off op s-on zet dan moet de bootloader eerst gelocked worden anders zullen officiële updates niet slagen.
En root heeft je toestel niet meer na de ruu, je hebt namelijk een ruu geflashed (het systeem veranderd ten opzichte van het vorige geroote systeem.
De bootloader kun je Hier unlocken bij htc. Dev en s-off bij Sunshine, kosten daarvoor zijn $25 dollar.
Een custom recovery, root en hoe te debranden bij Xda developers
Klopt het dat het europese cid nummer HTC__032 is en het mid 0P6B10000 is?
Nee Cid voor nl is HTC__E11 mid klopt.
HTC__001 is wereldwijd.
Klik anders Hier voor een overzicht mid- Cid nummers voor de HTC one m8 en m9.
Hallo
Kan ik mijn m8 unbranden en kan ik dan nog altijd ota updates ontvangen?