Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

EricNL

EricNL

• Lid sinds 15 januari 2010
  • Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2012
  • 00:19

Aangezien de One S op vele vlakken gelijk is aan de One X ben ik benieuwd hoe dit toestel bevalt! Ik heb overigens vrijdag een One S besteld voor mijn partner en verwacht zelf geen schokkende verschillen met de One X.

Wat zijn jullie ervaringen?

Eric

Bewerkt (24 april 2013 14:54)

Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 27 mei 2012
  • 00:50

Ik heb er vanmiddag even mee staan spelen bij Mediamarkt. Weinig verschil met de X, wat kleiner en dunner, that's it
Ze hebben dus weer HTC's bij MM, 3 weken geleden niet, en toen ik ernaar vroeg hadden ze ‘leveringsproblemen’. Ik vroeg: “op alle HTC's?? Yeah right, gewoon een geschil om de inkoop prijzen zeker??”. En toen zijn die beste meneer dat hij het niet mag zeggen maar wel bevestigenMaar ze hebben ze weer dus.

Bewerkt (24 april 2013 14:54)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

EricNL

EricNL

• Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2012
  • 23:10

Ik had al het idee dat er weinig verschillen met de One X zijn! Zal dus net zoveel plezier geven als mijn One X!!

Heb gisteren ff illegaal de Galaxy S3 vast gehouden… Wat een k*t toestel, zeg!! Voelt nog gammeler aan dan de Galaxy Nexus die ik een paar weken heb gehad!!

Bewerkt (24 april 2013 14:55)

Huawei Watch

monstuur

monstuur

• Lid sinds 07 augustus 2010
  • Berichten 121
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2012
  • 16:43

Ik heb de one s nu 2 weken geloof ik, nog geen enkel probleem ondervonden terwijl er bij mijn oude HTC (Legend) wel wat software probleempjes waren in het begin is dit nu niet.

Fijn en snel toestel met een naar mijn mening een perfect formaat! Heb al van verschillende mensen de vraag gehoord waar ik deze mooie interface gedownload heb, echter is dit het standaard HTC Sense 4.0 wat perfect werkt.

Samengevat in 2 woorden: Zeer tevreden!

EricNL

EricNL

• Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2012
  • 21:41

monstuur;305494
Samengevat in 2 woorden: Zeer tevreden!

Wij inmiddels ook!! Heb wel problemen met synchroniseren van gmail account maar dat zoek ik wel uit, ligt vast aan hoe ik het voor mijn partner heb ingesteld!!

Huawei Watch

reda

reda

• Lid sinds 31 mei 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2012
  • 15:20

EricNL;305954
Wij inmiddels ook!! Heb wel problemen met synchroniseren van gmail account maar dat zoek ik wel uit, ligt vast aan hoe ik het voor mijn partner heb ingesteld!!

Ook hier problemen met sync van agenda en gmail…. waardeloos.
Of ik zie iets over het hoofd, maar op mijn legend kon ik zonder problemen per email oulookagenda afspraken ontvagnen en met een druk op de knop toevoegen aan een door mij ingestelde (gmail)kalender…

optie is totaal verdwenen??????? Kan me niet voorstellen dat ongeveer de meest gebruikte optie ter wereld er uitgesleuteld is. Echter niemand kan mij helpen, zelfde de worldfamous smartfone crew bij de vodafone store niet…..

en nu??? eeen vooralsnog compleet waardeloos toestel wat de basis functionaliteit van deze wereld niet meer aan kan.

slecht paired met Bluetooth in drie auto's (met de legend geen enkel probleem)

en geen eigen mail kan verzenden , wel ontvangen…Zelfs dat vodafone nietw eet wat er aan de hand is en eea intern is uitgezet…..

oftewel optisch een grappig ding, functioneel waardeloos.
De legend is weer uit de kast gehaald, lang leve de vooruitgang.

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2012
  • 16:10

Oei, das niet zo positief. Die gmail problemen heb ik in het verleden ook al eens gehad, mails bleven hangen in Outbox, agenda appointments kwamen niet door, enzovoort. Ik heb toen een fresh install gedaan en ineens werkte het.

Ik veronderstel dat je al eens een ‘factory reset’ geprobeerd hebt?

Bewerkt (24 april 2013 14:56)
JB270

JB270

• Lid sinds 15 juli 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2012
  • 17:36

reda;306154
Blablabla..

Wel een erg negatief verhaal…
Het toestel is dus “functioneel waardeloos” omdat je t geduld niet kan opbrengen om een oplossing te zoeken.

Bij mij werkt de Rabobank app niet via 3G (wel via Wi-Fi).
Nuo das dan ff jammer, gaan ze vast wel oplossen.
Maar het blijft gewoon een prima toestel hoor!

EricNL

EricNL

• Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2012
  • 21:57

reda;306154
Ook hier problemen met sync van agenda en gmail…. waardeloos.
Of ik zie iets over het hoofd, maar op mijn legend kon ik zonder problemen per email oulookagenda afspraken ontvagnen en met een druk op de knop toevoegen aan een door mij ingestelde (gmail)kalender…

optie is totaal verdwenen??????? Kan me niet voorstellen dat ongeveer de meest gebruikte optie ter wereld er uitgesleuteld is. Echter niemand kan mij helpen, zelfde de worldfamous smartfone crew bij de vodafone store niet…..

en nu??? eeen vooralsnog compleet waardeloos toestel wat de basis functionaliteit van deze wereld niet meer aan kan.

slecht paired met Bluetooth in drie auto's (met de legend geen enkel probleem)

en geen eigen mail kan verzenden , wel ontvangen…Zelfs dat vodafone nietw eet wat er aan de hand is en eea intern is uitgezet…..

oftewel optisch een grappig ding, functioneel waardeloos.
De legend is weer uit de kast gehaald, lang leve de vooruitgang.

Nou nou, je bent best negatief! Hopelijk lukt het om je weer wa positiever te krijgen:thumbs: Sync probleem was simpel op te lossen. Bleek dat de synchronisatie bij ons bleef hangen op Facebook. Even opnieuw ingesteld en alles werkt weer!

Misschien is het een optie om nogmaals in de apps “instellen” te selecteren en de basis instellingen opnieuw uitvoeren. Kan niet anders dan een simpel probleempje zijn. Bij onze One S en One X werkt de synchronisatie van Outlook (mail + agenda) feilloos!

Als het dan nog niet lukt kun je altijd ff een tweet naar @Androidworld met uitleg van het probleem met als toevoeging #dtv (durf te vragen)

Suc6

Huawei Watch

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 31 mei 2012
  • 22:02

Een simpele zoek tocht had je heel wat opties laten zien, zoals even de gegevens wissen van de gmail app onder instellingen. Dit is 99% de oplossing.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren