Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 31 mei 2012
  • 23:00

Ik heb een werkelijk fenomenale oplossing voor je: verkoop hem voor een zacht prijsje aan mij.

Bewerkt (24 april 2013 14:56)
reda

reda

• Lid sinds 31 mei 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2012
  • 21:17

Sander M;306325
Een simpele zoek tocht had je heel wat opties laten zien, zoals even de gegevens wissen van de gmail app onder instellingen. Dit is 99% de oplossing.

Beste Allen, dank voor jullie op en of aanmerkingen.
Laat ik beginnen met te melden dat het toestel als design , beeld snelheid etc etc goed, zelfs heel goed is!
Een collega liep met de nieuwe s3, maar ik ga voor de one s.

Echter ik gebruik mijn toestel louter zakelijk dat betekent dat een basis functionaliteit als bellen, agenda sync en email'n het belangrijkste is.

Daarbij mag je er even vanuit gaan dat ik reeds ver boven de 16 ben

Wat mij mateloos irriteert is dat niemand nog de oplossing heeft gevonden, dus ik ben erg benieuwd naar de google resulaten die voor 99% de oplossing zijn, want ik kon ze niet vinden.
Daarnaast heb ik contact gehad met htc, de smartfonecrew en de helpdeks van vodafone, en ook zij staan met de handen in het haar.
Ook zij niet snappen dat als je per email, gericht aan een niet gmail account (dus een zakelijke mailaccount) een uitnodiging voor een vergadering ontvangt vanuit outlook, deze niet in de agenda lijkt te kunnen komen.
(iets wat bij mijn vorige htc's zonder problemen werkte)

De harde en softe reset zijn ook reeds geprobeerd.

Daarnaast valt het me op dat regelmatig de overgang van wifi naar 3g/H regelmatig blijft hangen in wifi (dus wifi op de a1)
De bluetooth die werkt belabberd in een audi uit 2012 en de bmw uit 2012 weigert consequent de verbinding…
als dat soort dingen (voor mij de basis functionaliteit) niet of onduidelijk werken dan raak ik wat meer dan gemiddeld geirriteerd …

Ik ben benieuwd waar ik en een aantal andere steeds de verkeerde weg kiezen voor een probleem wat klaarblijkelijk niet bestaat.

R

Bewerkt (24 april 2013 14:56)
gootmor

gootmor

• Lid sinds 12 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2012
  • 18:54

Ik heb geen problemen met de gmail synchronisatie.

De One S is een super goed toestel, ben er tevreden mee.

Bewerkt (24 april 2013 15:00)
reda

reda

• Lid sinds 31 mei 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2012
  • 20:14

gootmor;310206
Ik heb geen problemen met de gmail synchronisatie.

De One S is een super goed toestel, ben er tevreden mee.

Dit klinkt bijzonder en ik ben erg benieuwd. Ik heb vandaag van htc te horen gekregen dat het een bug is in de software van de One S.

Waar het omgaat is het volgende; ik krijg vanuit kantoor een oulook meeting uitnodiging, die wordt verzonden aan mijn zakelijk email die ik lees op mijn mobiel. Op de mobiel draait uiteraard een gmail account en een gmail kalender. De bijlage bij de email is de agenda uitnodiging, die ziet hij wel zitten maar kan er niets mee. Voorheen, bij alle andere htc's was het de bijlage aanklikken en was het toevoegen aan de agenda, nu is de enige optie in het menu “opslaan als taak”
Bij de One V en X doet zich dit probleem niet voor aldus HTC.

mocht het bij jouw goed gaan dan ben ik erg benieuwd !

Bewerkt (24 april 2013 15:00)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren